A platform alapú munkavégzés az elmúlt években egyre jelentősebbé vált, legyen szó akár az ételkiszállítást, vagy a taxis szolgáltatást nyújtó applikációkról.
Április-májusban erőteljes elmozdulás kezdődött az ügyfél beazonosítások digitalizálódását tekintve. Ebben a két hónapban 100 százalékra ugrott a videós azonosítást használók aránya, ami az év első felében csupán ~30 százalék körül mozgott. A járványhelyzet feloldását követően, júniustól a személyes ügyintézés újra elérhetővé vált. Így némi átrendeződés volt a csatornák között. De még mindig nagyon magas, 82 százalék a videós ügyintézés aránya a személyessel szemben. A hitelszerződés aláírásánál is egyre többen választják a digitális módokat. Míg január-februárban az ügyfelek több, mint 50 százaléka papíralapon írt alá, addig mostanra ez az arány ~30 százalékra esett vissza. A hangaláírást viszont egyre többen választják: a használók aránya ~40-ről ~65 százalékra nőtt.
A koronavírus hatására a napi ügyintézés új, digitális színteret kapott. Nagyságrendileg a lakosság harmada választott a korábbiak helyett más, digitális alapú megoldást: a postai sorban állas helyett online csekkbefizetést, személyes helyett online vagy telefonos ügyfélszolgálatot, applikációkat, ügyfélkaput és internetbankot használt, kevesebb készpénzt vett fel és gyakrabban fizetett bankkártyával. Sőt a járványidőszakban sokan elkezdték használni a videohívás megoldásokat is és a telefonos ügyintézés is ismét reneszánszát élte.
A Cofidis a digitális fejlesztések következő mérföldköve a videós ügyfélszolgálat elindítása volt idén nyáron. Eddig a pénzintézet munkatársai emailben és telefonon álltak az ügyfelek rendelkezésére. A tanácsadók ezen utóbbi csatornán keresztül több, mint 30 ezer telefonhívást fogadtak április és május hónapban, 30 százalékkal többet, mint februárban, a koronavírus előtti időszakban.
Jöl jönne néhány millió forint? Találd meg a neked legmegfelelőbb ajánlatot a Pénzcentrum aklkulátorával!
Július 1-től az ügyfélszolgálatot már videóhíváson keresztül is kereshetik az ügyfelek, ahol új és meglévő hitelekkel, valamint általános témákkal kapcsolatban kaphatnak segítséget. A szolgáltatás jelenleg tesztüzemben fut, a pénzintézet csapata az indítást követően napi 1500 bejövő ügyfélhívással tervez.
- mondta el Holló Bence a cég ügyvezető igazgatója.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon