A Pénzcentrum összeállítást készített annak kapcsán, hogy miért van Magyarországon jóval kevesebb életbiztosítás, mint például Nyugat-Európában, vagy Észak-Amerikában.
Márciusra elérhetővé válhat a nem krónikus betegek oltása is a tisztifőorvos szerint. Müller Cecília az operatív törzs tájékoztatóján kifejtette: ha valaki mindkét védőoltást megkapta, kialakult a teljes védettsége, és beteg környezetében kontaktszemély, akkor nem kell karanténba mennie.
Megkezdődött a háziorvosoknál az idősek oltása, ezen a héten is folytatódik a vakcinák beadása. A háziorvosi praxisok közül ezen a héten mindegyik kap védőoltást - mondta az operatív törzs tájékoztatóján Békássy Szabolcs, a háziorvosok országos kollegiális vezetője. Hozzátette, a múlt héten még nem volt elég vakcina, de mostanra ez megoldódott, hála za új szállítmányoknak. A krónikus betegségük miatt fokozott kockázatnak kitetteket 59 éves korig az AstraZeneca olásával, az idősebbeket pedig a Pfizer vakcinájával oltják.
Elmondta, sokan a háziorvosoknál érdeklődnek, hogy mikor mehetnek oltásra, őket arra kérik, várják meg, amíg azorvos jelentkezik náluk, az oltásra regisztráltak listáját, amelyet hetente frissítenek. A háziorvosok is látják, hogy romlanak az adatok, egyre több a megbetegedés, éppen ezért mindenki továbbra is tartsa be a járványügyi szabályokat. Éppen ezért a vakcinák iránti bizalmat tovább kell növelni - fogalmazott Békássy Szabolcs.
- mondta a napi adatokat ismertetve Müller Cecília tisztifőorvos. 10 napja a járványgörbe nem lefelé halad, hanem kialakult egy konstans szám, nem változnak kedvezően az adatok. Az okot vizsgálják: lehet, hogy egy harmadik hullám elején vagyunk, de lehet, a mutáns törzsek okozzák. Azt is elmondta, országos átlagban emelkedik a szennyvizekben a koronavírus örökítőanyag-szintje.
292 ezer fő kapta meg az első és 113 ezer fő a második védőoltást - tette hozzá. Kifejtette: nem kellő számban érkeznek a vakcinák, de ettől függetlenül a célcsoportokat minél gyorsabban próbálják immunizálni. Ha valaki mindkét védőoltást megkapta, kialakult a teljes védettsége, és beteg környezetében kontaktszemély, akkor nem kell karanténba mennie - ismertette a tisztifőorvos.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- válaszolta egy kérdésre Müller Cecília.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








