Valósággal megőrülnek érte a magyarok, nemrég készlethiány is volt.

A két hazai gyártású modell mellett az egyik import típus ára is emelkedett. Az emelkedésről már korábban tájékoztatott a Suzuki, most azonban több modellt érintő áremelés következett be.
Drágul több Suzuki modell is, az S-Cross után a Vitara és a Swace is. Vannak azonban modellek, amelyeknek nem emelték az árát. Márciusban egyes modellek ára már emelkedett első körben, akkor szintén a Vitara, és az S-Cross árát emelték meg.
Az Esztergomban gyártott két típus közül az egyetlen lágyhibrid hajtással elérhető S-Cross alapára 6,09-ről 6,54 millió forintra emelkedett, a legjobban felszerelt kivitelért pedig az eddigi 8,93 helyett már 9,38 millió forintot kell fizetnünk, írta a Hvg.
A másik hazai gyártású modell, a Vitara lágyhibrid alapmodellje 5,81-ről 6,24 millió forintra drágult, a fullextrás kivitel esetében pedig 7,8-ról 8,27 millió forintra emelkedett a kedvezményes listaár. A turbós helyett szívó benzinmotorra épülő normál hibrid Vitara az eddigi 8,41 helyett minimum 8,88 millió forint ellenében vezethető haza, a jól felszerelt csúcsmodell ára 10-ről 10,47 millió forintra emelkedett.
Az átbrandelt Toyota Corolla kombinak tekinthető importált Suzuki Swace alapára 8,56-ról 8,7 millió forintra nőtt, a magasabb felszereltségű verzióért pedig az eddigi 9,91 helyett 10,05 millió forintot kérnek el. Az Ignis, a Swift, a Swift Sport és a kishaszonjármű Jimny ára nem emelkedett, mint ahogy a legdrágább modell, a 20 millió forintos Across árát sem emelték meg. Az idei év elején a nemrégiben ráncfelvarrt S-Cross volt a legnépszerűbb modell az új személyautók hazai piacán, melyet a Vitara követett a sorban. 2021-ben még fordított volt a helyzet, tavaly a Vitara uralta a piacot, az S-Cross pedig a képzeletbeli dobogó második fokára gurulhatott fel.
A 6-18 éves fiatalok mintegy heti 8 órát töltenek játékkal, a magyar gyerekek pedig mintegy 76 százaléka ezzel tölti a szabadidejét.
A startolásnál a magyarok mindössze 10-15 százaléka ismerte a közösségi finanszírozás lényegét, és sokan még mindig összekeverik ezt a fajta támogatást a jótékonykodással.
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
A szorongás nem alaptalan, hiszen Magyarország évek óta rosszul szerepel a rákkal kapcsolatos halálozási listákon.
-
50 milliárdos rebranding folyamat zajlik a Penny-nél
A nehéz helyzetben is hosszú távra tervez az üzletlánc - a társ-ügyvezetőket kérdeztük.
-
5 érv amellett, hogy vásárlóként miért válaszd a közösségi finanszírozást (x)
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
- Vádat emeltek a férfi ellen, aki nem ápolta nagymamáját
- Kamatemeléssel próbálja megállítani a forint gyengülését a nemzeti bank - a nap hírei
- Egymillió ukrán szerez harci tapasztalatokat
- Mol-INA ügy: megszólalt a horvát kormányfő
- Már biztos: nem egyszerű visszaépíteni a csontokat űrutazás után
- Egy labdarúgó se menjen oda!
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


