Bár 2025-ben a kakaó ára korrigált a korábbi csúcsokhoz képest, még mindig kétszerese a néhány évvel ezelőtti szintnek.
A két hazai gyártású modell mellett az egyik import típus ára is emelkedett. Az emelkedésről már korábban tájékoztatott a Suzuki, most azonban több modellt érintő áremelés következett be.
Drágul több Suzuki modell is, az S-Cross után a Vitara és a Swace is. Vannak azonban modellek, amelyeknek nem emelték az árát. Márciusban egyes modellek ára már emelkedett első körben, akkor szintén a Vitara, és az S-Cross árát emelték meg.
Az Esztergomban gyártott két típus közül az egyetlen lágyhibrid hajtással elérhető S-Cross alapára 6,09-ről 6,54 millió forintra emelkedett, a legjobban felszerelt kivitelért pedig az eddigi 8,93 helyett már 9,38 millió forintot kell fizetnünk, írta a Hvg.
A másik hazai gyártású modell, a Vitara lágyhibrid alapmodellje 5,81-ről 6,24 millió forintra drágult, a fullextrás kivitel esetében pedig 7,8-ról 8,27 millió forintra emelkedett a kedvezményes listaár. A turbós helyett szívó benzinmotorra épülő normál hibrid Vitara az eddigi 8,41 helyett minimum 8,88 millió forint ellenében vezethető haza, a jól felszerelt csúcsmodell ára 10-ről 10,47 millió forintra emelkedett.
Az átbrandelt Toyota Corolla kombinak tekinthető importált Suzuki Swace alapára 8,56-ról 8,7 millió forintra nőtt, a magasabb felszereltségű verzióért pedig az eddigi 9,91 helyett 10,05 millió forintot kérnek el. Az Ignis, a Swift, a Swift Sport és a kishaszonjármű Jimny ára nem emelkedett, mint ahogy a legdrágább modell, a 20 millió forintos Across árát sem emelték meg. Az idei év elején a nemrégiben ráncfelvarrt S-Cross volt a legnépszerűbb modell az új személyautók hazai piacán, melyet a Vitara követett a sorban. 2021-ben még fordított volt a helyzet, tavaly a Vitara uralta a piacot, az S-Cross pedig a képzeletbeli dobogó második fokára gurulhatott fel.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








