A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A Tesco véglegesített egy megállapodást, amely szerint az áruházaikban el nem adott ételeket jótékonysági célokra ajánlják fel. Az áruházlánc a tervek szerint 2017. végére 5000 helyi jótékonysági szervezetnek adja az ételeket Nagy-Britanniában.
A legfrissebb adatok szerint az áruházakban és elosztóközpontokban 55 400 tonna élelmiszert dobtak ki 2015-ban. Már korábban is kísérleteztek az étel felajánlásával: a Community Food Connection nevű programban hat hónap alatt 14 áruházból 22 tonna ételt osztottak szét, ez 50 ezer étkezésnek felel meg.
A jótékonykodás először a nagyobb városok áruházaiban kezdődik (Manchester, Birmingham, Southampton and Portsmouth), idővel pedig az összesben így működik majd. Az áruházlánc a FareShare FoodCloud nevű programot használja az ételek elosztására.
Magyarországon egyébként 2015 óta nem dobja ki az élelmiszert több Tesco sem, megállapodtak a Magyar Élelmiszerbankkal. Így például az Esztergom-Belvárosi Plébánia a Magyar Élelmiszerbank alvállalkozójaként az esztergomi TESCO-ból tavaly május óta már harminc tonna ételt hozott el és osztott ki.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Száz éve nem látott pusztítást végzett a fagy a cseh gyümölcsösökben
- Egy kilencéves fiú nyerte a sikító Európa-bajnokságot – videó
- Számít Balogh Botondra a Parma
- Függőny: aláírták az Operaház új kollektív szerződését
- Titokzatos nagy vásárlás előtt az OTP
- Több száz világháborús bombát találtak a régi athéni repülőtér alatt