A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Hiába készültek nagyobb szerverkapacitással a Black Friday-re, a tavalyi leállás után idén is fagyogat az Extreme Digital webáruháza - tudta meg a Pénzcentrum.
Óriási a forgalom a Black Friday miatt az Extreme Digital webáruházában, és bár a megrendeléseknél volt némi túlterhelés, a rendszer folyamatosan egyre több vásárlót enged be - olvasható a társaság frissen kiadott közleményében.A tájékoztatás szerint az akciós nap első órában 200 ezren keresték fel a webáruházat, ami a harmada a tavalyi Black Friday teljes napi forgalmának. A hatalmas online akciók napján egyelőre csak a néhány népszerűbb termék fogyott el, az akciós termékek zöméből van még készleten.
A webáruház működésében a túlterheltség miatt a megrendelések feladásában volt némi fennakadás, ami miatt az oldal stabil működése érdekében az üzemeltetők reggel forgalomszabályzást aktiváltak az oldalon. Ez húszezer felhasználó vásárlását biztosítja egyidejűleg. Reggel 8 órától kezdve azonban folyamatosan szüntetik meg az akadályokat, és fokozatosan egyre több vásárlót enged be a rendszer a megrendelést és fizetést is biztosító felületre.
A megrendelések feladását követően a vásárlóknak érdemes figyelni a bejövő e-maileket, hiszen ezek akkor is jelzik a sikeres vásárlást, ha az oldal esetleg hibát jelezne. A péntek éjfélig tartó akcióban összesen ötvenezer darab akciós árú terméket kínálnak, amik közül az első órában csak a néhány legnépszerűbb termék fogyott el. Okostelefonokból, laptopokból, tévékből és bútorokból, valamint az utazási ajánlatokból is jelentős készletek állnak még rendelkezésre.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát
- Már az idén milliárdos üzletté válhat a női élsport
- Újabb amerikai egyetemen tüntettek palesztinpárti diákok
- Lezárták az M7-est Balatonvilágosnál
- Újabb fordulat a német kémbotrányban: már egy EP-képviselő ellen is nyomoznak
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján