Az új termékek bevezetése kulcsfontosságú a gyorséttermek számára, mivel segítenek fenntartani a fogyasztói érdeklődést, reagálni a piaci trendek változásaira.

Kitálalt a legendás cukrász: ennyibe kerül egy gombóc fagylalt, amit nem az "albán" fagyimaffia készít
A 350 forintos gombócáron mért fagylaltokba nem lehet olyan alapnyagokat - ilyen adók, bérek, alapnyagárak mellett - belerakni, hogy az minőségi legyen - vélekedik egy közismert cukrász.
Még június végén készített egy izgalmas videót hivatalos TikTok-csatornájára, a Budapesten, Budaörsön és Agárdon is üzemelő Juhász Cuki. Egy komment alapján azt fejtegették, hogy náluk miért kerül 550 forintba egy gombóc fagylalt, illetve mit gondolnak azokról a helyekről, ahol 350 forintért mérik a jeges édességet.
A kommentelő amiatt panaszkodott, hogy nála a lélektani határ 300-350 forint, ezzel szemben 500 alatt már nem lát sehol, így jó pár éve nem is fagyizik már. A Juhász Cuki elmondta, ők természetes alapanyagokat használnak, és így is bőven elmaradnak piactól. Kiemelik, ha valahol 300-350 gombócért kapnának egy gombóc fagyit, az tuti biztos, hogy nem fagyiznának ott! Íme az eredeti videó:
Watch on TikTok
Nem sokkal az eredeti videó megjelenése után kitört a kommentháború a Juhász Cuki TikTok-oldalán. A kedélyeket egy másik videóval igyekeztek csitítani, amelyben kifejtették, hogy miért nem fagyiznának olyan helyen, ahol 300-350 forint egy gombóc fagylalt. Szerintük ugyanis, ezekbe a fagylaltokba nem lehet olyan alapanyagokat - ilyen adók, bérek, alapnyagárak mellett - belerakni, hogy az minőségi legyen. Íme a videó:
Watch on TikTok
Kiderült a hazai “albán” fagyizók sötét titka
Örökzöld téma, ez kétségtelen; ahogy azt a fenti videóban felolvasott egyik komment is megjegyzi: "A lángos mellett a másik örökzöld téma. Kit érdekel?" Nos, meglehetősen sok embert érint, hiszen a nyári hónapok slágerédessége mindenképp a fagylalt. A magyarok pedig rendkívül árérzékenyek, viszont nagyon nem mindegy, mit is kapnak a pénzükért valójában.
Éppen ezért foglalkozott a témával még tavasz végén behatóan a Pénzcentrum videóblogja, a CashTag: igyekeztünk bemutatni a hazai “albán” fagyizók sötét titkait. „Az albán fagylalt igazi fagylaltprostitúció, igazi élvezeti értéke nincs” – mondta el a CashTag-nek Mihályi László mestercukrász.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 719 484 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 142 416 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A fagylalt, és minden más élelmiszer kapcsán a minőség központi kulcskérdés, ezeket mind megesszük, ezáltal fontos döntési pozíció minden ember életében, hogy mi az, amit megeszik
- vélekedett Mihályi.
Az adásban megszólalt Erdélyi Balázs, a Magyar Cukrász Ipartestület szakmai elnöke is, akivel korábban interjút is készített a Pénzcentrum. Erdélyi Balázs is óva intette a vásárlókat az albánfagyiktól, mint mondta, ezek csak vízből, aromákból, állományjavítókból, és festékből készülnek, ezek véleménye szerint egyáltalán nem fagylaltok.

Bármelyik magyar fiókjában ott lapulhatnak ezek a régi telefonok: több százezer forintot is érhetnek
A régi mobiltelefonok és tárcsás vezetékes készülékek is egyre keresettebbek manapság: a legtöbben nosztalgiából vagy a digitális detox miatt választják őket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


