A karácsonyi időszakban a magyar családok bőséges hazai halkínálathoz juthatnak, az árak a tavalyi szinten maradnak.
Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera, avagy a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amik betekintést nyújthatnak a magyarok használt cikkekhez fűződő viszonyába is.
A Jófogás 2023-ban naponta átlagosan csaknem 390 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán - ez derült ki a cég legfrissebb közleményéből. Ha a Jófogás összes főkategóriáját nézzük, havonta átlagosan 817 ezer hirdetést adtak fel a felhasználók, ami naponta megközelítőleg 27 ezer új hirdetést jelent. Tavaly mintegy 190 ezer sikeres Háztól-Házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis a vevők ennyiszer választották a házhozszállítás lehetőségét az oldalon keresztül.
Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot hosszú évek óta, így 2023-ban sem lehetett letaszítani a trónjáról. Az élbolyban található még például az elektromos kerékpár és elektromos roller, a fűnyíró traktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó és a galamb is. A legkeresettebb kategóriák között pedig a háztartási nagygépeket, a növényeket, az építőanyagot, a számítástechnikát és a szerszámokat/eszközöket láthatjuk.
Fejest ugorva a tavalyi adathalmazunkba úgy látjuk, hogy a magyar internetezők egyre inkább, és szinte minden termékkategória esetében a másodpiac felé fordulnak. Ennek vannak tudatossághoz, fenntarthatósághoz és pénztárcamérethez köthető okai is. A mi feladatunk továbbra is az, hogy egy megbízható, biztonságos és minél inkább teljes körű szolgáltatási választékot biztosító platformmal segítsük az eladókat és a vevőket
– mondta Takács Borbála, a Jófogás marketing- és kommunikációs igazgatója.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








