Karácsony közeledtével sokan keresnek megbízható pezsgőt az ünnepi asztalra: de vajon melyik nagy márka nyújt valódi élményt?
Két nagy hazai boltlánc kínálatában is megjelentek a szilveszteri tűzijátékok - szúrta ki a Pénzcentrum. A Tesco és a Lidl vállalta be, hogy már hirdeti is őket, mutatjuk, mi mennyiért lesz kapható.
Jövő csütörtöktől, azaz december 28-ától lehet tűzijátékokat árusítani Magyarországon, és a pirotechnikai termékek megjelentek már a nagy hazai boltláncok akciós újságjaiban is - szúrta ki a Pénzcentrum. Egyelőre csak a Lidl és a Tesco kiadványában fedeztük fel a szilveszteri rakétákat, bombákat, de amint megjelenik más áruházlánc újságja is, akkor azt is közöljük.
A Lidl egyébként már tavaly is hirdette a pirotechnikai eszközöket, és ahogyan akkor is, most is feltüntették, melyik termék mely pirotechnikai osztályba tartozik. Émlékeztetőül: az I. és II. osztályba tartozó tűzijátékok egész évben használhatók, tárolhatók és vásárolhatók, és csak abban az esetben kell visszavinni a forgalmazónak, ha az hibásat vettünk.
A hármas kategóriába tartozó termékek esetében mindenképpen oda kell fogyelnünk arra, hogy ha december 31-én este 6 és január 1. reggel 6 között nem használtuk fel azokat (ugyais csak ekkor engedélyezett), vagy hibás volt a termék, akkor legkésőbb január 5-e éjfélig vissza kell vinnünk a forgalmazóhoz. Aki ezt nem teszi meg, az pénzbírságot kaphat!
A kiadványban korhatárokat is feltüntettek az egyes termékeknél, ezek is a besorolásokhoz kapcsolódnak.
- Az I-eshez nem kell semmiféle engedély, minden 14 év feletti megveheti és tárolhatja őket, maximum egy kilogramm össztömegig - viszont 14 éven aluliak csak nagykorú felügyeletével használhatják őket.
- A második kategóriás termékeket 16 éven felüliek vehetik meg, és tárolhatják. Itt is él a maximum egy kilós határ.
- A III-as kategóriába tartozó tűzijátékokat viszont csak nagykorú személyek vehetik meg és tárolhatják. A vásárlás csak és kizárólag december 28 és 31 között engedélyezett! Egy időben és helyen 3 kiló összes nettó hatóanyag-tartalomig tárolhatók.
És akkor lássuk a kínált termékeket: Olyan kis eszközök közül is lehet válogatni, mint a Varázsvirág, amelyből 6 darab 699 forintba kerül, a Pattogó egérke nevű pedig 399-be (december 28-án csak 299 forintba) - ennyiért 50 darabot adnak belőle. Ezeket 14 éven felüliek is megvehetik.

A Mount Venus nevű, vulkán-szerű eszköz 2799 forintba kerül (28-29-én csak 2000-be), de van Sikoly rakéta is, amiből 499 forint 12 darab, a 4 darabos Katyusa-telepért 3999 forintot jkérnek, és az olcsóbbak közé tartozik az 5 lövéses római gyertya, aminek darabja 1899 forint - ugyanez kisebb méretben, 12 darabos csomagban 3599 forintba kerül (28-29-én 2999-be). A 25 darabos Hurrican rakétacsomag 19 999 forintba kerül, ajándék tűzijáték-teleppel.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A legnagyobb december 28-29-i leárazást a James Bomb nevű bombatelepnél vetették be, ami ezen a két napon 29 999 forintba kerül, utána pedig 35 999 forintba. A legdrágább tűzijáték a Lidl-ben a 61 lövéses El Ninjo bombatelep, ami 59 999 forinba kerül. De nem ez a legnagyobb, hanem a 79 lövéses Mount Everest nevű termék, ami 49 999 forintért lesz kapható. További részletek a Lidl-újságban.
A Tescó csak ízelítőt adott a kínálatból, de ebből kiderült, hogy a Sokoly rakéta itt is 499 forint lesz, a római gyertya 4 darabos csomagban 3 599 forintba kerül. Az olcsóbb bombatelepek közé tartozik az Echo nevű termék, amely 2 999 forintba kerül, 100 lövést tud leadni. A legdrágább a Skeletom nevű telep, ami 39 999 forintért lesz kapható, 49 lövést tud leadni. A 65 lövéses Big Bang telep 19 999 forintba fog kerülni a Tesco-áruházaknál. Részletek az újságban.

Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







