A virsli áránál érdemi csökkenésre csak hónapok múlva lehet számítani, hiába indult már el lefelé a sertésár a termékpályán.
A Wizz Air tudomására jutott, hogy a fogyasztók megtévesztésére alkalmas, a Wizz Air arculatához hasonló, illetve azzal megegyező kinézetű weblap, illetve Facebook oldal terjed a közösségi médiában. Az oldal és a poszt hamisan azt ígéri, hogy egy megosztással, valamint néhány kérdésre adott helyes válasszal a felhasználó 1 euróért 2db Wizz Air repülőjegyet vásárolhat.
A Wizz Air ezúton is szeretné megerősíteni, hogy a vállalat hivatalos honlapja a wizzair.com címen található. Bármilyen promóciót, illetve versenyt a légitársaság kizárólag a saját hivatalos honlapján, illetve a saját hivatalos közösségi média felületein, valamint a WIZZ hírlevélben hirdet meg.
A Wizz Air azt tanácsolja, hogy a felhasználók kizárólag a vállalat hivatalos csatornáit keressék fel, más, a repülőtársaság akcióiról, felhívásairól szóló oldalakra, linkekre ne kattintsanak. A vállalat megteszi a szükséges lépéseket azon személyek, illetve jogi személyiségek ellen, akik hamisan állítják, hogy a Wizz Air nevében járnak el, illetve akik a vállalat nevében félrevezetik, megtévesztik a fogyasztókat.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








