A karácsonyi időszakban a magyar családok bőséges hazai halkínálathoz juthatnak, az árak a tavalyi szinten maradnak.
A Pénzcentrum demagóg rovata jelenti: míg a magyar lakosság alig 2500 forintot költ havonta ruházkodásra, addig Berki Krisztián gardróbszekrénye több millió forintnyi lábbelivel van tömve.
- közölte Instagram oldalán nemes egyszerűséggel Berki Krisztián.
És milyen igaz, az életművész Római parti lakásában álló gardróbszekrény csak úgy roskadozik a lábbeliktől. A Pénzcentrum ötfős szerkesztőségével közel
Ez pedig azt jelenti, hogy páronként 20 ezer forinttal számolva Berki Krisztián 2,6 millió forintot költött cipőkre, míg 30 ezres átlagárral már felkúszik ez az összeg 3,9 millióra. És akkor az itt-ott elszórt darabokról még nem is beszéltünk.
Így az sem véletlen, hogy több rosszalló komment is megjelent a kép alatt. Van, aki szerint: "Vajon tényleg kell ennyi?! Nincs kihasznàlva de még hasznàlva sem egynél többször a 90%a". Míg egy másik kommentelő azon az álláponton volt,: "Bravo- Bőségzavar.. más meg ugyanabba jár 1 évig..". De volt, aki ennél is tovább ment:
Ezzel szemben az átlag magyar...
A KSH legfrissebb statisztikái szerint a tavalyi évben a háztartások egy főre jutó havi kiadása közel 75 ezer forint körül alakult. A felmérés szerint az egyes fogyasztási csoportok szerinti átlagos kiadás fejenként bő 6 ezer forintra rúg, de természetesen nagy a szórás az egyes kategóriák között.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Magyarországon a háztartások élelmiszerre és lakhatásra költenek a legtöbbet egy hónapban: élelmiszerre fejenként közel 20 ezer forint jut, a lakásfenntartásra és energiára költött összeg pedig meghaladja a 16,5 ezer forintot.
Azt persze érdemes hozzátenni, hogy szeszes italra és dohánytermékekre viszont ennél valamivel többet fordítanak a háztartások, de többet költenek például lakberendezésre is. A legkevesebb pénz pedig az oktatásra jut: havonta körülbelül 500 forintot fordítanak erre fejenként a családok.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








