A hazai távközlés egyik meghatározó állomásaként a T-Mobile ügyfeleinek száma meghaladta az 5 milliót, azaz Magyarország majdnem minden második lakosára jut egy T-Mobile-előfizetés! A legnagyobb hazai mobilszolgáltató ügyfelei akár a fél országot hálózaton belüli tarifákkal hívhatják.
Az 1994 óta jelen lévő, Magyarországon 15. éve piacvezető, 5 millió előfizető bizalmát élvező T-Mobile-nál az egy évvel ezelőttihez képest ismét 500 ezerrel többen vannak, de a hazai mobilpiac korábbi időszakában volt olyan esztendő, amikor a szolgáltató új ügyfeleinek száma meghaladta a 900 ezret.
Az 5 milliós előfizetői szám elérésében szerepet játszott az is, hogy a T-Mobile számos jelentős eredményt könyvelhetett el innovációban, amelyet a teljesebb kiszolgálás részeként különösen fontosnak tekint. Ezért többek között elsőként biztosított előfizetőinek csomagkapcsolt adatátvitelt (GPRS). Elsőként tette lehetővé, hogy az EDGE, a 3G és a HSDPA, azaz a mind gyorsabb internet-hozzáférés révén a T-Mobile-osok élményeiket egyszerűbben oszthassák meg másokkal, akik a kereskedelmi MMS-szolgáltatással a világon elsőként küldhettek multimédiás üzenetet.
A szolgáltatásokon túl a T-Mobile a díjcsomagok és kedvezmények széles választékát kínálja. Emellett ügyfelei mától 5 millió előfizetőt hívhatnak hálózaton belül, sok esetben különösen kedvező percdíjakkal. A T-Mobile-osok így bátran használják mobiljukat, egyetlen év leforgása alatt több mint 6 milliárd percet telefonálnak, azaz annyit, amennyivel a Föld minden lakóját közel 1 perc erejéig lehetne felhívni.
A T-Mobile számára meglévő ügyfelei jelentik a legnagyobb értéket, ezért vezette be a Kapcsolat Aranykártya Programot, amely sokféle kedvezményt kínál. A nap 24 órájában hívható telefonos ügyfélszolgálat pedig megbízhatóan szolgálja ki a segítségért vagy tanácsért hozzá fordulókat. A T-Mobile-osok élnek is a lehetőséggel, az előfizetők átlagosan legalább évente 3,5-szer hívják a 1430-as számot és a 16 millió hívás során a munkatársakkal 1 év alatt 20 évnek megfelelő percet beszélnek.
Ezzel etetnek minket a boltok: féltve őrzött igazság derült ki több méregdrága, márkás élelmiszerről
Egyre népszerűbbek Magyarországon az áruházláncok sajátmárkás termékei. De mekkora kompromisszumot kell kötnie annak, aki ezekre cserélné le márkás kedvenceit, hogy spóroljon?
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- London: az orosz katonai hírszerzés tagja volt a londoni orosz védelmi attasé
- Van némi keserűség a Parma magyar légiósában
- Súlyos vádak miatt kell bíróság elé állnia a volt kormányfőnek és több miniszternek Máltán
- Holtan találtak két embert egy családi házban
- Jelasity Radován: a lakossági hitelezés már felpörgött, de a vállalatok még kivárnak
- Meghívót is kapott Orbán Viktor Volodimir Zelenszkijtől