Egy hazai kisvállalkozó keserű Facebook-posztban írta le, hogyan szorítja sarokba a globális import és a hazai piaci viszonyok.
8 milliárd forintot bukott Balogh Levente: rosszul lett a Szentkirályi-vezér, mentő vitte el autójából
8 milliárd forintot bukott egy nem jól időzített adásvétellel Balogh Levente, de mint mondta: nem volt más választása, a Szentkirályi fennmaradása forgott kockán. A miliárdos a könyvében arról is mesélt, az az időszak teljesen kikészítette, egyszer a Blahán lett rosszul az autójában, mentő vitte el, ekkor ébredt rá, változtatni kell.
Majd 10 évvel ezelőtt csaknem mindenét elbukta Balogh Levente, a világhírű olasz konkurencia, a Mattoni cég könnyen kivéreztethette volna őt - írja a Blikk a Szentkirályi-vezér új könyve alapján. Mint a milliárdos elmesélte, végül közös holdingot alapítottak a Mattoni-családdal, amelyben nekik 80 százalék tulajdonrészük van, neki 20, de ő a holdingnak és a felügyelőbizottságnak is az elnöke. Úgyhogy a magyar rész tulajdonképpen a mai napig hozzá tartozik. Viszont mint kiderült, az üzletet nagyon rosszul időzítette: 8 milliárdot bukott csak azért, mert egy igencsak forró nyár előtt írta alá a szerződést.
Úgy gondolom, jó üzletet kötöttem. Abban nem vagyok csak biztos, hogy ezt 2015-ben kellett volna aláírnom, talán várnom kellett volna még. De ott volt a kockázat: ha jön egy rossz nyár, a Szentkirályi elsüllyed
- írja könyvében a milliárdos.
Bevallása szerint ez az időszak teljesen kikészítette, idegileg kimerült, sokat sírt és nagy teher volt a vállán, mivel akkoriban már rengeteg embernek adott munkát, függött döntésein az életük.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Blaha Lujza téren omlottam össze, az autómban ülve. Szerencsére a mentők hamar kiértek, én pedig tudtam, pihenésre lesz szükségem. Magam mögött kell hagyni mindent, hogy tovább élhessek
- fogalmazott Balogh Levente.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








