A piac három meghatározó szereplője közül mind kisebb-nagyobb mértékben növelte árbevételét, a profitabilitásuk viszont eltérően alakult.
Összecsaphatnak egymással a nagy sörfőzdék és az üdítőgyártók. A jellemzően alkoholos italokat készítő cégek alkoholmenetes gyümölcsízű sörökkel, az üdítőgyártók pedig alkoholos termékekkel merészkednek át a másik pályájára - írja az e heti HVG.
- nyilatkozta Bukovinszky Béla, a Szent András Sörfőzde egyik tulajdonosa az e heti HVG Gazdaság rovatának. A sörfőzők szerint a sörgyárak az ismert üdítőitalokkal (Fanta, Schweppes) próbálják felvenni a versenyt gyümölcsízű, alkoholmentes termékeikkel, a Coca-Cola pedig alkoholos üdítőt dobott picra, egyelőre még csak Japánban.
(via hvg.hu)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


