A budapesti rendezvényekért izgulnak a mobilvécések

2011. január 28. 09:32

A szakmabeliek bíznak abban, hogy 2011-ben magához térhet a válság miatt leálló építkezéseket megszenvedő ágazat, ugyanakkor a rendezvényekért is aggódnak.

Ma Magyarországon 15-20 cég foglalkozik mobilvécé-kölcsönzéssel, a piac összforgalma a válság kezdete óta évi egymilliárd forint körül rekedt meg. A mobilvécé-kölcsönzés szezonális tevékenységnek számít, ugyanis a két fő piac, az építőipar, illetve a rendezvények és fesztiválok szezonja általában tavasztól őszig tart.

A szakmabeliek bíznak abban, hogy az idén magához térhet a leálló építkezéseket megszenvedő ágazat, ugyanakkor aggódnak a másik fő megrendelőbázisnak számító fővárosi rendezvények körüli hercehurca miatt is. csak a Sziget Fesztiválra több mint ezer mobilvécét szállítanak ki: ez a szám a hazai állomány 10%-át teszi ki.

A céges partik, családi napok ritkulása tovább csökkentette a fizetőképes keresletet a luxus-, illetve VIP-vécék szegmensében: ezeket az elegánsabb, magasabb minőségű szanitereszközöket korábban egy viszonylag szűk, de stabil vevőkör vette igénybe. 

 

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. május 20. kedd
Bernát, Felícia
21. hét
EZT OLVASTAD MÁR?