A legendás együttes 2025. július 4-én, a soproni Lővérekben megrendezett SopronFesten ad koncertet.
A MasterCard Balaton Sound szervezői kedd délben jelentették be, hogy már a szombati napra is minden jegy elkelt és a kempingben sem tudnak több vendéget fogadni.
A szervezők a rendezvény hivatalos honlapján arról tájékoztattak, hogy a hazai fesztiválszerevezés történetében először fordult elő, hogy a kapunyitás előtt egy hónappal minden bérlet elkelt az eseményre, keddtől pedig már csak csütörtökre, péntekre és vasárnapra kaphatók jegyek, korlátozott számban.
A szervezők mindenki figyelmét felhívják arra, hogy utcai árusoktól, jegyűzérektől ne vásároljanak belépőjegyet, ezek eredete ugyanis nehezen ellenőrízhető, hamis, vagy már beváltott jeggyel pedig senkit nem engednek be a fesztiválra.
Európa legjobb közepes méretű fesztiváljának kapui szerdán nyílnak meg, ezen a napon a kempingbe költözhetnek be a vendégek és egy színpadon zajlanak programok, a fesztivál csütörtökön indul.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








