Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Drágább lesz a reklámmentes csomag, erről maga a cég küldött értesítést. Persze nem muszáj benne maradni, de ehhez csak pár nap maradt.
Szokványosnak tűnő e-mailt kaptak nemrégiben a SkyShowtime magyarországi előfizetői. Mint a cég értesítéséből kiderül, hamarosan megemelkedi az "Örökre féláron" csomag díja: az eddigi 999 forintról hamarosan 1 399 forintra ugrik.
Ezt akkor kerülhetjük el, ha még április 23. előtt belépünk a fiókba, és leállítjuk az automatikus megújulását a díjcsomagnak. Ha nem tesszük, akkor a díj automatikusan magasabbra vált.
A jelenlegi díjcsomagod 2024. április 23-án automatikusan átvált az átnevezett Standard Plusz díjcsomagra, és a befizetéseidet továbbra is automatikusan levonjuk a jelenlegi díjfizetési módozatodnak megfelelően
- írta a cég. Hozzátették, hogy természetesen a fiókban arra is van lehetőség, hogy az előfizetést lemondjuk.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








