Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
Júliusban az E.ON aktiválja új ügyfélkezelési rendszerét. Az átállás alatt a számlák érkezésének-, illetve a csoportos beszedési megbízások időpontja is eltérhet a megszokottól.
Júliusban az E.ON Energiaszolgáltató Kft. megújítja ügyfélkezelési rendszerét. Az átállásra a korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés miatt van szükség. A fejlesztés egy éve kezdődött, a fizikai átállásra kerül sor a következő hónapban. A fejlesztés időszaka alatt azonban az ügyfélkezelési rendszer korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól.
A következő változásokra kell felkészülni:
- A július havi áram- és gázszámla várhatóan a megszokottnál később érkezik.
- A július havi számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívására a megszokottnál később kerül sor.
- Az ügyfélszolgálatok július 6. és 26. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadnak, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd.
- Online ügyfélszolgálaton kizárólag a havi mérőállás rögzítés funkció áll az ügyfelek rendelkezésére.
- Komfort Kártyával való számlafizetésre nem lesz lehetőség.
"A július havi áram- és gázszámlák postázása, illetve a számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívása várhatóan néhány napot csúszik. Az adott számla befizetésének határidejét viszont minden esetben e szerint módosítjuk. Így nem fordulhat elő, hogy a fogyasztók olyan számlát kapnak kézhez, amelynek befizetése azonnal esedékes, vagy esetleg már le is járt. Mivel azonban a befizetések ideje néhány napot tolódik, illetve így a júliusi és augusztusi befizetések határideje is közelebb kerülhet egymáshoz, a fogyasztóknak nem árt figyelniük arra, hogy mindig legyen elegendő fedezet a számlájukon. Azoknak sem kell viszont megijedni, akik pénzügyileg nehezebben viselik majd az átállást, részletfizetésre ugyanis bárkinek lehetősége van. Ezt írásban kell jelezni az E.ON felé" - mondta el a Pénzcentrum.hu megkeresésére az E.ON Energiaszolgáltató Kft.
A fejlesztés időszaka alatt is változatlanul rendelkezésére áll:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- Hibabejelentések fogadása telefonon
- Általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban
- Mérőállás rögzítése telefonon, sms-ben és online
- Előrefizetős mérő feltöltése
Mit ünneplünk karácsonykor és szenteste? Ez a karácsony szó jelentése, a karácsonyfa állítás eredete
A karácsonyfa-állítás a 17. századtól német területekről terjedt el.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








