A legendás együttes 2025. július 4-én, a soproni Lővérekben megrendezett SopronFesten ad koncertet.
Rúzsa Magdi saját bevallása szerint 21 embernek ad munkát, ami egyáltalán nem kevés. Az énekesnő azt is elmondta, hogy ennyi ember csak úgy lehet összehangolni, ha valakinek ott a kezében a gyeplő. Bár a produkcióban dolgozó emberek száma első hallásra soknak tűnik, jól lehet az énekesnőnek bőven futja minderre. Ha ugyanis hihetünk egy 2018-ban kiszivárogtatott listának, akkor az azon szereplő zenei formációk közül toronymagasan Rúzsa Magdinak a legnagyobb a gázsija, egy 90 perces, élő koncertért.
- mondta el a Blikknek adott interjújában az énekesnő, aki saját bevallása szerint szigorúan fogja csapatát:
- tette hozzá a művész, aki mindezt azért csinálja, hogy többet adhasson a közönségének. Rúzsa Magdi ezen felül azt is elmondta, hogy egész csapatában mindösszesen két nő van, ő és a menedzsere.
Ebből telik rá
Bár Magyarországon sok zenekar fellépési díját homály fedi, 2018-ban felkerült egy lista az internetre, ami hazai zenészek gázsiját tartalmazza (mivel a lista tavalyi ezért szereplhetnek rajta olyan formációk, akik már nem játszanak együtt). Azt persze fontos megjegyezni, hogy azóta sem tudni, hogy ki és miért töltötte fel a listát az internetre, azonban anno a Bors több, a listán szereplő előadót is megkérdezett, és egyikük sem állította, hogy ne lennének igazak a nyilvánosságra került számok. Volt persze olyan előadó is, aki azt mondta, a számok nem teljesen pontosak, de arányaiban azok megfelelnek a valóságnak.
Ha tehát hihetünk a fenti listának, akkor láthatjuk, hogy tavaly toronymagasan Rúzsa Magdi lépett fel a legdrágábban a magyar előadók közül. Az ő 90 perces fellépése ugyanis 3 400 000 forintba kerül(t), plusz 650 forint/km. Ez pedig nem kevés pénz, még akkor sem, hogyha most látjuk, mennyi ember munkáját kell mindebből finanszírozni.
(Címlapkép: MTI Fotó - Veres Nándor)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







