18 °C Budapest

Gyorsabban fizet az Allianz - egyszerűsödik az ügyintézés

2010. március 17. 15:32

Megújult gépjármű- és vagyonbiztosítási kárrendezéssel várta az ügyfeleit az Allianz az elmúlt hónapokban, és a tapasztalatok azt mutatják, hogy az ügyfelek körében sikeres volt az új rendszer. A gyorsabb és kevesebb utánajárást igénylő folyamatoknak köszönhetően az Allianz ügyfelei akár otthonról, a nap 24 órájában intézhetik a káreseménnyel kapcsolatos ügyeiket.

A megváltozott piaci környezet és az ezzel párhuzamosan változó ügyféligények közepette csak azok maradhatnak sikeresek, akik képesek időben és gyorsan reagálni, mondta Horváth Andrea, a társaság vezérigazgató-helyettese. "Az átalakítás során alapvető célként tűztük ki, hogy a kárrendezési területen az értékesítéshez hasonlóan el kell indulni a minőségibb kiszolgálás irányába" - jelentette ki a vezérigazgató-helyettes. Ez a kármentes ügyfeleknek sokkal rugalmasabb és gyorsabb kiszolgálást, míg a kárveszélyesebbeknek erősebb ellenőrzést jelent. Ehhez újra kellett gondolniuk az egész kárbejelentési, kárinformációs folyamatot, és ehhez kapcsolódva az operációs területtel együttműködve az integrált információs rendszerek hiányát is orvosolniuk kellett.

Az átalakítás az ügyfelek számára kedvező változásokat hozott: a gépjármű- és lakásbiztosítási kárbejelentési és ügyintézési folyamat jelentősen leegyszerűsödik, és kevesebb utánajárással, akár otthonról is intézhető lesz az Allianz telefonos ügyfélszolgálatán keresztül. Emellett a kárbejelentésre a társaság bank-biztosítói hálózatán, és ügyfélkapcsolati pontjainál is lehetőség nyílik, valamint a www.allianz.hu web-oldalon is megtehetik. Ugyanezen csatornákon keresztül lehet a kárügyintézéssel kapcsolatos információkat is kérni. Ez egyben a Hamzsabégi úti és a Gyáli úti kárfelvételi központ megszűnését is jelentette Budapesten, hiszen az új kárrendezési rendszerben már nem az ügyfél megy a biztosítóhoz, hanem az ügyfél maga választhatja meg a helyszínt, ahol a biztosító szakértője felméri a kárt. Az átfutási idő is csökkent, hiszen a kárbejelentést követően a kárszakértő lehetőség szerint 1 munkanapon belül megkeresi az ügyfelet, hogy időpontot egyeztessen vele, és három munkanapon belül elvégzi a kárszemlét.

Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az ügyfelek megkedvelték az új eljárásrendet, hiszen a telefonos bejelentések aránya a gépkocsi károk esetében 2010 januárjában 35 százalékra ugrott az egy évvel korábbi 2 százalékról, és a netes bejelentések aránya is másfélszeresére nőtt. A lakossági vagyonkárok esetében pedig megnégyszereződött az interneten jelentők száma.

A társaság kárfelvételi joggal rendelkező szerződött javítópartnerei munkáját is támogatni kívánja azzal, hogy az eddig megszokott kárfelmérési tevékenységhez egy információs vonalat kapcsol, melyen a partnerek is tájékozódhatnak a folyamatban lévő kárügyek állásáról.

PC BLOGGER & PODCASTER
Holdblog  |  2022. május 27. 18:03
Nagy hibák. Karrierje valamely pontján minden makrobefektetővel megesik, hogy hatalmasat téved. Talá...
MEDIA1  |  2022. május 27. 17:58
Hatalmas LED-fal, kiterjesztett valóság és új adástervező rendszer a TV2-nél.
Összkép  |  2022. május 27. 15:07
Közeledik a nyári szünet, sokan az utolsó jegyeiket szerzik ebben az új normálisban, egy világjárván...
KonyhaKontrolling  |  2022. május 27. 07:35
Aki dolgozott már valaha, egészen biztosan volt szerencséje néhány KPI-hoz. A KPI (key performance i...
Ilyen egyszerűen keresheted rommá magad egy webshoppal: a profik így csinálják!

Az uniós tagállamok közül a második legnagyobb mértékben nőtt az internetet vásárlásra is használók aránya Magyarországon az elmúlt öt évben.

Érik a forradalom a magyar iskolákban: lépni kell, különben nincs jövője a gyerekeknek

Hova kerül a magyarok elektronikus hulladéka, milyen szemléletváltásra lenne szükség, és legfőképpen hogyan készül kincs a szemétből- erről kérdeztük a RoboKalandot.

Különleges kávék jelentek meg itthon: az elit már csak ezt issza, ez bennük az extra

Az otthoni kávézásnak is egyre inkább szeretjük megadni a módját, akár egy drágább kávégépről van szó, akár kávékülönlegességről.

Atyaég! Ilyen luxusnövényeket vesznek otthonaikba most a dúsgazdag magyarok

A pandémia alatt megugrott a szobanövények, és kertészeti eszközök iránti kereslet, 2020-ban a szobanövények tekintetében 8%-os emelkedést észleltek a piaci szereplők.

NAPTÁR
Tovább
2022. május 27. péntek
Hella
21. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?