A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A karácsonyi ünnepi időszak kibertérben lévő veszélyei ellen indít figyelemfelhívó tudatosító kampányt a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat Nemzeti Kibervédelmi Intézete (NBSZ NKI).
Az online kampány során, a következő napokban több IT-biztonsági tanácsot publikálnak és minden adventi vasárnap egy a biztonságos internethasználattal foglalkozó kisfilmet tesznek közzé a https://nki.gov.hu/online-adventi-koszoru oldalon.
A már elérhető kisfilm advent első vasárnapján az online vásárlásokkal és az azokhoz kapcsolódó online utalványokkal összefüggő veszélyekre figyelmeztetett. A következő vasárnapokon pedig olyan témákat dolgoznak fel az anyagok, mint például a vírusos karácsonyi üdvözlőlapok, csengőhangok, jótékonysági adománygyűjtő átverések, digitális eszközök, játékok ajándékozása. A videók - a veszélyekre való figyelmeztetések mellett - megelőző biztonsági tippeket és módszereket is tartalmaznak.
Mindemellett december 23-án podcast-adással is készül a Nemzeti Kibervédelmi Intézet. Ez az online tér a közösségi média azon veszélyeire hívja majd fel a figyelmet, amelyek az ünnepi időszak során leselkedhetnek a felhasználókra.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát