A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Idén rendezik meg hatodjára a Lidl Wine Expo Hungary-t, amelyen a Lidl külföldi áruházainak szakértői kiválasztják, melyik magyar bor kerüljön a kinti polcokra.
Ezekben a napokban dől el, hogy 7 magyar borrégió 350-féle bora közül melyeket fogja jövőre exportálni a Lidl Magyarország a külföldi áruházaknak. A Lidl Wine Expo Hungary-n hat ország - Bulgária, Horvátország, Németország, Lengyelország, Szlovénia és Szlovákia - borszakértői válogatnak a magyar termékek között, és rendelik meg az ottani Lidl-öknek a magyar borokat.
Az expó megnyitó sajtótájékoztatóján Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese arról beszélt, hogy "hallatlan nagy eredményeket" hozott az öt évvel ezelőtt indított kezdeményezés. Kiemelte, hogy a Lidl az évek során kinőtte magát a legnagyobb magyar borexportőrré. Magyar Levente beszélt arról is, hogy a modern mezőgazdaságban rejlő lehetőségeket kell kiaknázni, ám ehhez szükség van olyan szereplőkre, akik "felvállalják" azt a kereskedelmi tevékenységet, amellyel más országokban is lehet értékesíteni. A miniszterhelyettes beszélt arról is, hogy a boltlánc több mint 11 ezer üzlettel rendelkezik világszerte, amelyben rengeteg lehetőség van.
Nepp Zoltán, a Lidl beszerzési ügyvezetője az expót megelőző sajtóeseményen ismertette: egy erős szisztémát kellett kidolgozniuk a magyar termékek exportjára. Mára pedig 350 magyar beszállító 2500 terméke szerepel a Lidl palettáján. A borok pedig külön figyelmet kapnak. Tavaly 4,8 millió palackos rendelés született a Lidl Wine Expón összesen pedig 11 millió üveg bort exportáltak, több mint 4 milliárd forint értékben. Jövőre pedig az a cél, hogy nem csak a fent említett országokba szállítsanak, hanem "az összes Lidl-országba". A cégvezető ismertette, több mint 1100 fajta borból választották ki a 350 legjobbat, amelyeket a szakértők elé tettek.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Kiégett tanárok, erőszakos diákok – lesújtó felmérés a német oktatásról
- Megvannak a friss üzemanyagárak, bele kell húzniuk a hazai benzinkutaknak
- Gyorsan halad az amerikai katonák nagy projektje a Gázai övezet partjainál
- Szombattól ismét üzemel a Zugligeti Libegő, ám van egy kis bökkenő
- Nem adja ki a bíróság a kegyelmi ügy iratait
- Kiderült, mi okozta a szúrós szagot a kiürített budapesti iskolában