A Magyar Posta elhatárolódik a "kamu csomagok" tartalmi ellenőrzésének felelősségétől - közölte a vállalat csütörtökön.
Visszatérnek a meztelen női fotók a Playboy férfimagazinba, amely egy éve azért változtatott a stratégiáján, mert idejétmúltnak ítélte a teljes alakos ruhátlan képeket.
Cooper Hefner, a magazin művészeti vezetője hétfőn a Playboy honlapján megjelent közleményben jelentette be, hogy a márciusi-áprilisi kiadásban visszatérnek a lap gyökereihez, és "A meztelenség normális" szalagcímmel ismét közölnek egész alakos ruhátlan női fényképeket.
- írta a lapalapító fia, hangsúlyozva, hogy a magazin visszaveszi és vállalja identitását. Utoljára a Playboy 2016 január-februári száma tartalmazott meztelen női képeket, a címlapsztár Pamela Anderson volt.
Hugh Hefner, a férfimagazin 90 esztendős alapító-főszerkesztője másfél éve fogadta el Cory Jonesnak, a lap vezető szerkesztőjének javaslatát, hogy fejezzék be a teljesen meztelen női képek közlését, mert úgy vélték, a szabadon hozzáférhető internetes képek, videók miatt manapság már nem kuriózum egy ruhátlan nő fotója. A Playboy ezért úgy döntött, hogy inkább megmaradnak a provokatív pózokban fotózott nőknél, akik azonban már nem lesznek teljesen meztelenek a képeken.
Az egy év utáni stratégiaváltásról beszámoló Cooper Hefner azt is közölte, hogy a magazinba néhány régi rovat is visszatér, például az utoljára a '60-as években jelentkező "Playboy filozófia". A Playboyt 1975-ben még 5,6 millió példányban nyomták, az utóbbi években azonban mindössze 800 ezer példányban fogyott, és komoly nyomás érte a nők részéről, akik megalázónak és sértőnek találták a meztelen fotók közlését.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni
- Kapitális fogás, megdőlt a rekord a Balatonon – képek
- Hét dolog, ami ahhoz kell most, hogy ne legyen rémálom az autózás
- Most megmutatjuk, micsoda fordulat jön itthon az időjárásban
- Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt