A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Minden második esetben ugyanabból az étteremből rendelünk és a rendelések egyharmada a szokásos tétel - egy országos ételrendelő portál felmérése arra kereste a választ, hogy milyen gyakran rendeljük a jól bevált helyekről a már bizonyított fogásokat.
Milyen arányban rendelik a magyarok a szokásos ételt - azaz ugyanabból az étteremből ugyanazt a fogást -, és milyen gyakran próbálnak ki valami újat, erre volt kíváncsi felmérésében a Falatozz.hu. A felmérés a szerint a felhasználók átlagosan 11 naponta adnak le ételrendelést a portálon, egy átlagos felhasználó rendeléseinek 25-35 százalékát teszi ki egyetlen tétel, és az online ételt rendelők 59 százaléka mindig ugyanannak az étteremnek a kínálatából választ.
A kutatásból az is kiderül, hogy 2019 első félévében az 5 legnépszerűbb tétel a portálon a gyros tál, a palacsinta, és a hasábburgonya volt, a dobogóról épp csak lecsúszott a kóla, a toplistát pedig a rántott sajt zárja. Érdekességként néhány csúcstartót is megemlít a kutatás. Az oldalnak van olyan felhasználója, aki már 1 595 alkalommal adott le rendelést, holott mindössze 4 éve regisztrált az oldalra, de akadnak olyanok is, akik éveken keresztül ugyanarra az ízvilágra vágytak. Ezen a téren a weboldal rekordere az a férfi, aki már több mint ötszáz alkalommal rendelte meg ugyanazt a húslevest, méghozzá ugyanattól az étteremtől.
Létezik olyan csúcstartó is, akinek a legtöbbet rendelt tétele nem is ennivaló, hanem sör: 325 alkalommal rendelt az ebédje vagy vacsorája mellé folyékony kenyeret egy bizonyos márkából. Ezen felhasználó virtuális kosarában a következő három legtöbbet rendelt termék szintén sör volt, csak más-más típusból.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát