Kína állítja: az amerikai kormány politizálja a járvány eredetét, miközben Kína időben megosztotta az információkat a WHO-val és a nemzetközi közösséggel.

Újabb csúcstermékek érkeztek a Lidl boltjaiba: jöhet a roham, elképesztően olcsón vehetjük meg
Világszerte népszerű portalanító szivacsot vásárolhatunk meg mától a Lidl-ben, amiért a fél világ lelkesedik újabban. Ha pedig minden porszemet feltöröltünk a lakásban, lazíthatunk egy tábla csokival - de nem akármilyennel, a világ legnépszerűbb videósa kínálja az édességet.
Alig néhány nappal azután, hogy a Lidl-ben elérhető lett a Szentkirályi-vezér Balogh Levente és a sneakerkirály Pachert Balázs közreműködésével létrejött ZORD nevű üdítőital, máris újabb szuperterméket találhatunk a Lidl-ben.
Az üzletlánc boltjaiban ma vált elérhetővé a világhírű nemzetközi márka, a Scrub Daddy portalanító szivacsa, ami sokak szerint forradalmasította a takarítást. Emellett pedig a világ legnépszerűbb youtuberének édességét is megkóstolhatjuk.
Öröm a portalanítás?
A takarítóeszköz a világ más országaiban már hatalmas népszerűségre tett szert, ugyanis amilyen egyszerű, olyan élmény vele a port összeszedni a lakásban. A termék eleve "előnedvesítve" érkezik, a bordázott kialakítás pedig azt teszi lehetővé, hogy törléskor a por ne szálljon fel, hanem a szivacson maradjon - tehát tisztitani is sokkal könnyebb, mindössze folyóvíz kell hozzá. Ezt az alábbi videóban egy lelkes otthoni takarító be is mutatja.
A világ legnagyobb internetes piacterén, az Amazonon is sorjáznak a dicsérő hozzászólások a termékkel kapcsolatban. Sokan írják, hogy a reklám ezúttal nem hazudik: a szivacs valóban azt nyújtja, amit ígérnek róla, jelesül hogy minden apró porszemet összeszed onnan, ahol takarítunk vele, és még csak porcsíkok sem maradnak utána, ami a takarítás egyik bosszantó velejárója volt eddig. Az oldalon a terméket 8 ezer vásárlónál is többen értékelték - ennek több mint hetven százaléka a legmagasabb, ötcsillagos értékelést adta, ami elsöprő fölény.

Mint az akciós újságban is láthatjuk, a Lidl-ben mától 1 799 forintért vehetünk meg egy darab szivacsot. Ez nem sokban tér el a nemzetközi ártól: nagyjából 4 dollárért árulják, ami mostani árfolyamon 1 450 forint.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Milyen csokit csinál egy youtuber?
Nem csak szivacsot vehetünk úgy, hogy előtte már láttuk az interneten, hanem a világ legnépszerűbb youtuberének, MrBeast-nek a csokiját is. A globálisan legtöbb feliratkozóval büszkélkedő videós még 2022 januárjában rukkolt elő saját csokimárkájával, ami rövid időn belül szabályosan letarolta a piacot: számos amerikai üzletbe eljutott, és rövid időn belül már az Egyesült Államokon kívül is elkezdték vásárolni.
A népszerűség odáig ment, hogy még az észak-amerikai kosárbajnokságban szereplő Charlotte Hornets mezszponzora is lett a Feastables márka a tavalyi szezonban. A fogyasztók pedig ezzel a termékkel is kimondottan elégedettek: az interneten fellelhető vélemények javarészt elismerően nyilatkoznak a csokiról.

A Lidl-ben egy tábla csoki - a már említett szivacshoz hasonlóan - 1 799 forintért vehető meg. Két ízben érkezett meg a boltokba, a sima tejcsokit és a mogyorósat kóstolhatják meg azok, akik kíváncsiak arra, milyen csokoládét kínál a világszerte népszerű youtuber.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


