A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
Újabb csúcstermékek érkeztek a Lidl boltjaiba: jöhet a roham, elképesztően olcsón vehetjük meg
Világszerte népszerű portalanító szivacsot vásárolhatunk meg mától a Lidl-ben, amiért a fél világ lelkesedik újabban. Ha pedig minden porszemet feltöröltünk a lakásban, lazíthatunk egy tábla csokival - de nem akármilyennel, a világ legnépszerűbb videósa kínálja az édességet.
Alig néhány nappal azután, hogy a Lidl-ben elérhető lett a Szentkirályi-vezér Balogh Levente és a sneakerkirály Pachert Balázs közreműködésével létrejött ZORD nevű üdítőital, máris újabb szuperterméket találhatunk a Lidl-ben.
Az üzletlánc boltjaiban ma vált elérhetővé a világhírű nemzetközi márka, a Scrub Daddy portalanító szivacsa, ami sokak szerint forradalmasította a takarítást. Emellett pedig a világ legnépszerűbb youtuberének édességét is megkóstolhatjuk.
Öröm a portalanítás?
A takarítóeszköz a világ más országaiban már hatalmas népszerűségre tett szert, ugyanis amilyen egyszerű, olyan élmény vele a port összeszedni a lakásban. A termék eleve "előnedvesítve" érkezik, a bordázott kialakítás pedig azt teszi lehetővé, hogy törléskor a por ne szálljon fel, hanem a szivacson maradjon - tehát tisztitani is sokkal könnyebb, mindössze folyóvíz kell hozzá. Ezt az alábbi videóban egy lelkes otthoni takarító be is mutatja.
@cleaningstuffhu ♬ original sound - cleaningstuffhu
A világ legnagyobb internetes piacterén, az Amazonon is sorjáznak a dicsérő hozzászólások a termékkel kapcsolatban. Sokan írják, hogy a reklám ezúttal nem hazudik: a szivacs valóban azt nyújtja, amit ígérnek róla, jelesül hogy minden apró porszemet összeszed onnan, ahol takarítunk vele, és még csak porcsíkok sem maradnak utána, ami a takarítás egyik bosszantó velejárója volt eddig. Az oldalon a terméket 8 ezer vásárlónál is többen értékelték - ennek több mint hetven százaléka a legmagasabb, ötcsillagos értékelést adta, ami elsöprő fölény.

Mint az akciós újságban is láthatjuk, a Lidl-ben mától 1 799 forintért vehetünk meg egy darab szivacsot. Ez nem sokban tér el a nemzetközi ártól: nagyjából 4 dollárért árulják, ami mostani árfolyamon 1 450 forint.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Milyen csokit csinál egy youtuber?
Nem csak szivacsot vehetünk úgy, hogy előtte már láttuk az interneten, hanem a világ legnépszerűbb youtuberének, MrBeast-nek a csokiját is. A globálisan legtöbb feliratkozóval büszkélkedő videós még 2022 januárjában rukkolt elő saját csokimárkájával, ami rövid időn belül szabályosan letarolta a piacot: számos amerikai üzletbe eljutott, és rövid időn belül már az Egyesült Államokon kívül is elkezdték vásárolni.
A népszerűség odáig ment, hogy még az észak-amerikai kosárbajnokságban szereplő Charlotte Hornets mezszponzora is lett a Feastables márka a tavalyi szezonban. A fogyasztók pedig ezzel a termékkel is kimondottan elégedettek: az interneten fellelhető vélemények javarészt elismerően nyilatkoznak a csokiról.

A Lidl-ben egy tábla csoki - a már említett szivacshoz hasonlóan - 1 799 forintért vehető meg. Két ízben érkezett meg a boltokba, a sima tejcsokit és a mogyorósat kóstolhatják meg azok, akik kíváncsiak arra, milyen csokoládét kínál a világszerte népszerű youtuber.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








