A Wise és az Europion Research felmérése szerint a magyar háztartások 80 százaléka 150 ezer forint alatt tartaná az ünnepi költéseit.
A Lidl a Kantar adatai szerint 9%-os éves növekedést ért el - számolt be a The Grocer. Ez nemcsak az alacsony költségeknek, hanem a differenciálódásra való törekvésnek is köszönhető: mint például a friss pékáru kínálat, egyedi termékek és tematikus hetek. Így a boltlánc megelőzte versenytársait az Egyesült Királyság piacán. .
Folytatja a Lidl a piacvezető növekedési ütemét a Kantar legfrissebb, 2024 márciusáig tartó adatsorai szerint: az eladások éves szinten 9%-os növekedést mutatnak. Ezzel a diszkontlánc piaci részesedése elérte a 7,8%-ot, ami közel áll a Morrisons által birtokolt pozícióhoz.
A Lidl sikerének egyik oka az új üzletek nyitása, de ennél sokkal többről van szó. A vállalat képes volt népszerűségét növelni vásárlói körében azáltal, hogy különleges ajánlatokkal lépett fel. Ez az "értékinnováció" fogalmát idézi fel, amely egyidejűleg törekszik a kitűnni a versenytársak közül, de a költségeket is alacsonyan tartani. A cikk példaként említi a Greggs pékséget, amely friss termékeket kínál jelentős árelőnnyel szemben más versenytársakkal. Hasonlóan sikeres modelleket alkalmaz a Flying Tiger és a Franco Manca is. A Lidl az Egyesült Királyságban kiemelkedik ezen a területen, amit piaci részesedésének növekedése is alátámaszt.
A Lidl költségkezelése már jól ismert és sikeres terület, amelyet tovább erősített a Lidl Plus program. Azonban a differenciálódás terén mutatott innovációja az igazán figyelemfelkeltő. Erre hozza a cikk példaként, hogy a Lidl boltokban a pékáruk részlege a bejárathoz közel található, nagy a kínálat, friss, átlátható - vagyis hivogató. Ez nagy forgalmat tud generálni. Említik a zöldség-gyümölcs részleget, mely ugyancsak állandó, friss és átlátható kínálatot tart fent. Ugyanakkor hangsúlyt fektetnek a tetszetős csomagolásokra, praktikus kiszerelésekre is, melyből rögtön fogyasztható is a termék. A tematikus hetekkel ugyancsak ki tudnak tűnni a versenytársak közül.
Azt írják, ezekkel az innovatív megoldásokkal a Lidl nem csupán árakban versenyez, hanem valami egyedit is nyújt vásárlóinak. Amennyiben képes fenntartani ezt a stratégiát, továbbra is erős pozíciót fog elfoglalni az Egyesült Királyság piacán.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








