Az autósok többsége nem hallott arról, hogy jövőre öt vármegyére is féláron, vagy még olcsóbban vehető meg az éves autópályamatrica.
Megáll az ész! Havi pár óra munkáért olcsóbban vásárolhatnak a vevők ebben a szupermarketben
Az infláció és annak a vásárlóerőre gyakorolt hatása jelenleg a legnagyobb aggodalom forrása a franciák körében. Ez a probléma évek óta meghatározó témája a választásoknak is - írta a Telex. Furcsa megoldással állt elő a problémára egy francia szupermarket.
Felmérések szerint négyből három ember úgy érzi, hogy Franciaország gazdasági helyzete romlott az elmúlt időszakban. Ennek következtében sokak számára egyre nehezebb megfelelően étkezni, mivel pénzük kevesebbet ér. A La Louve párizsi szövetkezeti szupermarket éppen ezt a problémát igyekszik orvosolni. Az Egyesült Államokban már kipróbált koncepciót alkalmazva minőségi termékeket kínálnak alacsony áron. A tagok egyszerre bolt társtulajdonosai és vásárlók: havi három órát kell dolgozniuk a szupermarketben, hogy kedvezményesen vásárolhassanak. Minden munkakezdés előtt elosztják egymás között a feladatokat - írja a lap.
A La Louve-ban mindössze tizenkét fizetett alkalmazott dolgozik, míg közel négyezer önkéntes segíti a működést. Ez jelentős megtakarítást eredményez a munkaerőköltségek terén, ami lehetővé teszi, hogy az árak átlagosan 20-40 százalékkal alacsonyabbak legyenek, mint egy hagyományos áruházláncban.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








