Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen...
Nemzetközi tanulmányok szerint a vásárlók 14 hűségprogramba is regisztrálnak, a magyar lakosságról nem volt ilyen jellegű kutatás, idáig. A hazai lakosság 80 százaléka tagja valamelyik hűség- vagy kedvezményprogramnak, derült ki egy reprezentatív felmérésből.
Nemzetközi tanulmányok szerint a vásárlók általában 14 hűségprogramban vesznek részt, és ennek felében aktívak is, hasonló információ azonban a magyar piacon idáig nem volt elérhető. Ezért a DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség elkészítette az első olyan hazai felmérést, mely a hűség- és kedvezményprogramok fogyasztóoldali hatásait vizsgálja:
- a részvétel és aktivitás alakulását
- az egyes programtípusok kedveltségét
- a legvonzóbb motivációs megoldásokat
- és a járványhelyzet programokra gyakorolt hatását
A felmérés alapján a lakosság 80 százaléka vesz részt hűség- és kedvezményprogramokban, átlagosan egyidejűleg 3 programban is, a nemek aránya a felhasználók között közel azonosan oszlik meg.
Ez nem változott a járvány sújtotta időszakban sem, a válaszadók kétharmada állította, hogy ugyanúgy használta a hűségprogramokat, mint a covidot megelőzően. Sőt, nagyjából minden ötödik vásárló még jobban odafigyelt a kedvezmények kihasználására.
Az egyes kedvezmények, kedvezménytípusok megítélésénél a forintosítható megoldások szerepeltek a legjobban, azonban itt is lehetnek különbségek az egyes formátumok (például visszatérítés, pontgyűjtés) között a szegmensektől, ágazatoktól és programtípusoktól függően. Ugyanakkor a megkérdezettek közel háromnegyede (73 százalék) vonzónak találná, ha kulturális programlehetőségek is elérhetők lennének a kedvezmények között.
Horvátországban is működik a Lidl applikációja
A Lidl Magyarország például egy évvel ezelőtt indította el digitális hűségprogramját, amit ma már a vásárlók negyede használ, és idáig több mint 15 millió kedvezményre jogosító kupont váltottak be a felhasználók. A mobilalkalmazás nem csak extra vásárlási előnyökhöz és kedvezményekhez juttatja a vásárlókat, de számos olyan hasznos funkciót is tartalmaz, mint a digitális nyugta, vagy a boltkereső, ami megmutatja, melyik Lidl áruház van nyitva hozzánk legközelebb.

Az ingyenes applikáció letöltésével a regisztrációt követően máris elérhetővé válik a digitális hűségkártya és ezzel együtt számos szolgáltatás, amely megkönnyíti és leegyszerűsíti a bevásárlást és segít a spórolásban. A vásárlók kizárólagos kedvezményt kapnak amikor fizetéskor leolvassák digitális hűségkártyájukat a pénztárnál. A felhasználók hetente megújuló százalékos vagy fix összegű digitális kuponokat és exkluzív ajánlatokat is elérhetnek és a vásárlások után járó digitális kaparós nyereménykártyákkal további kedvezményeket nyerhetnek.
A menüpontok között megtalálható a vásárlási összesítő is, amely tartalmazza a beváltott kuponokat és a megtakarítás összegét, illetve a felhasználók minden vásárlásuk után megkapják nyugtáik digitális másolatait, amellyel nyomon követhetik költéseiket.
Az app ráadásul nemcsak Magyarországon működik, hanem minden olyan európai országban, ahol van Lidl és működik a Lidl Plus szolgáltatás. Azaz a menüben 30 ország kiválasztása lehetséges és mindenhol külön ajánlatok élnek, más érvényes Máltán, Cipruson, vagy a Kanári szigeteken.
A beállításokban ki kell választani a célországot, és ez esetben az adott ország akcióit érhetjük el – miután elfogadtuk az ország felhasználási feltételeit. Így, ha például Horvátországban használja valaki, akkor a helyi akciókat, kedvezményeket tudja érvényesíteni
– tudta meg a Pénzcentrum a kiskereskedelmi hálózattól.
Az applikációnak a területi megosztást nézve vidéken és a fővárosban egyaránt népszerű. A vásárlói trendek alapján pedig a legkedveltebb akcióknak egyértelműen a számla végi egy összegű kedvezmények számítanak.
A Lidl folyamatosan fejleszti az alkalmazást, ennek köszönhetően több új funkcióval is bővült az elmúlt időszakban. Az akciós újságban szereplő kedvezményeken túl a felhasználók hetente átlagosan 10-12 extra kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során és minden vásárlást követően kaparós nyereménykártyában részesülnek, ami további kedvezményekhez juttatja őket.
Februártól elindult a Kupon Plus is, ami bizonyos összeghatárok elérését követően ajándék terméket vagy extra számla végi kedvezményt biztosít. Emellett időről-időre pontgyűjtő nyereményjátékra is lehetőség van, amellyel eddig akár 200 ezer forintot is lehetett nyerni.
A kuponokon és kedvezményeken túl az applikációban elérhető az akciós szórólap és a nyugták digitális változata is. „Utóbbi nagy előnye, hogy nem kell őrizgetni a papír alapú blokkokat, ugyanis az visszáruzásra is elfogadják, sőt arra is van lehetőség, hogy kedvencként megjelöljük azokat a digitális nyugtákat, ami később fontos lehet, mert például nagy értékű terméket tartalmaz. Továbbá a terméknév beírásával kereshetünk is a nyugták között” – tették hozzá.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








