Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
A Kifli vásárlóinak küldött tájékoztatása szerint annak érdekében hogy minél több vásárlót ki tudjanak szolgálni, december 13-tól korlátozni fogják, hogy egyszerre hány különböző terméket tudnak a vevők vásárolni egy rendelésben. Karácsonyig átmenetileg megszűnik a 15 perces időablak, az expressz kiszállítás és a vásárlás kiegészítésére legkésőbb 12 órával a kiszállítás megkezdése előtt lesz lehetőség.
"Továbbra is a fő célunk és szándékunk, hogy mindannyiukat a lehető legmagasabb színvonalon ki tudjuk szolgálni, a csökkent létszám és más egyéb akadályok ellenére is a megszokott színvonalat tudjuk nyújtani" - írja a Kifli.hu a vásárlóinak küldött tájékoztatóban. Ezért javaslatokat is megfogalmaznak, hogyan vásároljanak a vevők a következő időszakban ahhoz, hogy mindene meglegyen az ünnepekre.
December 11-19 között lehetősége lesz a vásárlóknak, hogy kedvezményesen vegyenek egyszerre nagyobb kiszerelést vagy mennyiséget egy adott termékből. Azt javasolják, hogy az ünnepekhez szükséges tartós és fagyasztott élelmiszereket rendeljék meg ebben az időszakban, majd 20-án külön adjanak le új rendelést a friss árukra.
Annak érdekében hogy minél több vásárlót ki tudjunk szolgálni, december 13-tól korlátozni fogjuk, hogy egyszerre hány különböző terméket tud vásárolni egy rendelésben. Karácsonyig átmenetileg megszűnik a 15 perces időablak, az expressz kiszállítás és a vásárlás kiegészítésére legkésőbb 12 órával a kiszállítás megkezdése előtt lesz lehetősége
- írja a tájékoztató levél.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Azt is hozzátették: "Ha jelenleg éppen karanténban van, akkor mindannyiunk biztonságának érdekében ajánlom az online fizetést és persze lehetőséget biztosítunk teljesen érintésmentes átadásra is, erre irányuló igényét a rendelés leadásakor jelezheti felénk. Ilyen esetben a futár az ajtó elé helyezi a bevásárlást, majd csengetés után távozik. Ha karantén alatt göngyöleget adna át, kérem, azzal várja meg a karantén végét."
Címlapkép: Kifli.hu
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








