A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Jövő szerdán nyílik meg az Európai Labdarúgó Szövetség (UEFA) hivatalos jegybörzéje, azaz akkortól lehet ismét belépőhöz jutni a nyári Európa-bajnokságra.
A magyar szövetség (MLSZ) honlapjának pénteki híre szerint a börzén azok adhatják el jegyeiket, akik 2015 nyarán vagy 2016. január 18. és 2016. február 1-je között vásárolták meg, de már nincs szükségük rá. Ez azt jelenti, hogy azok a szurkolók, akik a december 15. és január 18. közti értékesítési szakaszban vettek belépőt, nem értékesíthetik azt a börzén.Az újabb szakasz 12 órakor indul március 9-én, ettől az időponttól lehet feltenni az UEFA platformjára a fölösleges jegyeket. Azok a szurkolók, akik belépőket vásárolnának, az eladó jegyek közül azonnali fizetéssel vehetnek a kiválasztott mérkőzés(ek)re, a készlet erejéig. Továbbra is él az a megkötés, hogy egy személy mérkőzésenként maximum négy belépőt vásárolhat. Az Eb bármely mérkőzésére lehet jegyeket vásárolni, de ugyanazon a napon rendezett két különböző összecsapásra nem vehet belépőt ugyanaz a személy.
Az MLSZ felhívja a figyelmet arra, hogy a készlet várhatóan óráról órára változik majd, ezért annak is, aki egy adott pillanatban nem talál jegyet a kiválasztott mérkőzésre, érdemes gyakran ellenőriznie az UEFA jegyvásárlási platformját, mert bármikor felbukkanhatnak belépők a kiszemelt találkozóra. A jegyek minden esetben az UEFA által megszabott eredeti vásárlási árukon kerülnek fel a börzére.
Az európai szövetség platformján regisztrációt követően lehet jegyeket eladni és vásárolni, a regisztrációt már elindította az UEFA. Vásárlásra VISA és Mastercard hitelkártyákkal nyílik lehetőség. A jegyeiket eladók ugyanarra a hitelkártyára kapják vissza a belépők árát, amellyel annak idején megvásárolták azokat.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A június 10. és július 10. között sorra kerülő Eb 51 mérkőzésére 1,8 millió jegyet bocsátottak áruba. A belépők árait négy kategóriába sorolták,
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








