Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Hatalmas tömeg volt most vasárnap azokban a boltokban, amelyek ezen a napon is kinyitottak. A törvény szerint március 15-e óta a hét utolsó napján már csak évente ötször lehet nyitva tartani azoknak az üzleteknek, amelyekre vonatkozik a szigorítás - hangzott el az RTL Klub vasárnap esti híradójában.
A március 15-én hatályba lépett törvény értelmében, bizonyos üzleteknek vasárnaponként zárva kell tartaniuk. A szabályozás szerint egy évben összesen 5 vasárnap nyitva lehetnek a boltok. Ebből 4 az adventi időszakra vonatkozik, a fennmaradó egy napot pedig a boltok választják ki
A tegnapi vasárnapon 53 bolt nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt amelyeknek egyébként zárva kellett volna tartaniuk. Sok boltban előre közölték a vásárlókkal, hogy nyitva lesznek, de sokan az internetről tudták meg, hova tudnak elmenni vásárolni.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára, Vámos György a híradóban elmondta: a kisebb boltoknak kevésbé éri meg kinyitni az 5 vasárnapon, mert a nagyobb hálózatoknak van arra pénze, hogy reklámozzák azt, hogy nyitva tartanak.
Ősz végén, tél elején valószínűleg a legtöbb áruház nyitva lesz a hét utolsó napján is, mert az üzletek az advent elé időzítik a választható nyitva tartást, hiszen ez a legforgalmasabb időszak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








