Érdemes előre tervezni azoknak, akik digitális jegyet használnak vagy vásárlást terveznek a BudapestGO-n keresztül.
Mától fokozatos bevezeti a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az ügyfélszolgálatokon és a jegypénztáraknál a helyszíni, hőpapírra történő jegy- és bérletnyomtatást.
Elsőként a Kőbánya-Kispest buszvégállomáson lévő jegypénztárban vezetik be az új rendszert. A már átalakított pénztárakban vagy az új jegyautomatákból történő bérletvásárlásnál az utasnak az eddigiektől eltérően előre meg kell adnia valamely igazolványának számát. Ezt a pénztárakban az értékesítők írják rá a bérletre, míg az automatáknál a vásárláskor kell az érintőképernyős felületen beírni, és az automaták nyomtatják rá.
A bérletekre a BKK-s vagy Volánbuszos bérletigazolvány, személyi igazolvány, jogosítvány, diákigazolvány, útlevél vagy egyéb kedvezményre jogosító okmány számát kell nyomtatni. A BKK hangsúlyozta: a bérletvásárláskor nem kell igazolni a személyazonosságot, azaz nem kell bemutatni az igazolványt.
Az azonosítószámot nyilvántartó ügyfélkártya használata nem lesz kötelező, de a használata megkönnyíti a bérletvásárlást.
A BKK háromszáz új jegy- és bérletkiadó automatát állít üzembe, ezekből hatvan már működik a forgalmasabb csomópontokban. Ezek a jegyeken kívül bérletek kiadására és számla kiállítására is alkalmasak, emellett az érmék mellett papírpénzt és bankkártyát is elfogadnak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








