Április 23-tól 10 darabos gyűjtőjegyet is lehet vásárolni a BudapestGo alkalmazásban.
Mától fokozatos bevezeti a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az ügyfélszolgálatokon és a jegypénztáraknál a helyszíni, hőpapírra történő jegy- és bérletnyomtatást.
Elsőként a Kőbánya-Kispest buszvégállomáson lévő jegypénztárban vezetik be az új rendszert. A már átalakított pénztárakban vagy az új jegyautomatákból történő bérletvásárlásnál az utasnak az eddigiektől eltérően előre meg kell adnia valamely igazolványának számát. Ezt a pénztárakban az értékesítők írják rá a bérletre, míg az automatáknál a vásárláskor kell az érintőképernyős felületen beírni, és az automaták nyomtatják rá.
A bérletekre a BKK-s vagy Volánbuszos bérletigazolvány, személyi igazolvány, jogosítvány, diákigazolvány, útlevél vagy egyéb kedvezményre jogosító okmány számát kell nyomtatni. A BKK hangsúlyozta: a bérletvásárláskor nem kell igazolni a személyazonosságot, azaz nem kell bemutatni az igazolványt.
Az azonosítószámot nyilvántartó ügyfélkártya használata nem lesz kötelező, de a használata megkönnyíti a bérletvásárlást.
A BKK háromszáz új jegy- és bérletkiadó automatát állít üzembe, ezekből hatvan már működik a forgalmasabb csomópontokban. Ezek a jegyeken kívül bérletek kiadására és számla kiállítására is alkalmasak, emellett az érmék mellett papírpénzt és bankkártyát is elfogadnak.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház