A BKK a karácsonyi ünnepi időszakban és szilveszterkor a megváltozó utasforgalmi igényekhez igazodó közlekedési rendet vezetett, illetve vezet be.
Mától fokozatos bevezeti a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) az ügyfélszolgálatokon és a jegypénztáraknál a helyszíni, hőpapírra történő jegy- és bérletnyomtatást.
Elsőként a Kőbánya-Kispest buszvégállomáson lévő jegypénztárban vezetik be az új rendszert. A már átalakított pénztárakban vagy az új jegyautomatákból történő bérletvásárlásnál az utasnak az eddigiektől eltérően előre meg kell adnia valamely igazolványának számát. Ezt a pénztárakban az értékesítők írják rá a bérletre, míg az automatáknál a vásárláskor kell az érintőképernyős felületen beírni, és az automaták nyomtatják rá.
A bérletekre a BKK-s vagy Volánbuszos bérletigazolvány, személyi igazolvány, jogosítvány, diákigazolvány, útlevél vagy egyéb kedvezményre jogosító okmány számát kell nyomtatni. A BKK hangsúlyozta: a bérletvásárláskor nem kell igazolni a személyazonosságot, azaz nem kell bemutatni az igazolványt.
Az azonosítószámot nyilvántartó ügyfélkártya használata nem lesz kötelező, de a használata megkönnyíti a bérletvásárlást.
A BKK háromszáz új jegy- és bérletkiadó automatát állít üzembe, ezekből hatvan már működik a forgalmasabb csomópontokban. Ezek a jegyeken kívül bérletek kiadására és számla kiállítására is alkalmasak, emellett az érmék mellett papírpénzt és bankkártyát is elfogadnak.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








