Többnyire telefont, pénztárcát, bankkártyát és iratokat, táskát, bőröndöt, könyvet, sapkát, sálat, szemüveget, esernyőt és ékszert felejtenek az utasok.
Nagyjából két perc alatt megtervezi kérésre bárki tömegközlekedési útvonalát, megmondja az utazás idejét és az árát is a BKV információs szolgálata. A szolgáltatást interneten, telefonon és személyesen is igénybe lehet venni, naponta átlagosan ötvenen meg is teszik ezt - írja a Népszabadság.
A másfél éve működő szolgáltatást feltűnően sok külföldi veszi igénybe, a hazai utasok közül főként vidékiek kérnek telefonos segítséget vagy személyes tájékoztatást az Akácfa utcai ügyfélszolgálaton.
A szolgáltatásból azt is meg lehet tudni, hogy hol, mennyit kell várni a járművekre, s mennyi ideig tart az utazás. Azoknak, akik szóban - telefonon vagy személyesen - érdeklődnek, még többet tudnak segíteni az ügyfélszolgálat munkatársai - mondta az irodavezető. Ekkor ugyanis kiderül, hogy az útvonal összeállításakor a legrövidebb út, a legolcsóbb megoldás, netán a legkevesebb átszállás legyen-e a szempont.
Az ügyfélszolgálathoz futnak be a panaszok és dicséretek - bármilyen hihetetlen, utóbbiból is van jócskán -, itt érdeklődnek az elveszett tárgyak iránt és rengeteg menetrenddel, sőt tarifával kapcsolatos kérdéssel is a szolgálatot keresik fel. Évente hetvenezer ügyfél lép kapcsolatba az irodával, ezrével kapnak levelet és e-mailt is. A panaszok kivizsgálása az iroda munkatársainak feladata, s - mondják - minden ügynek utánajárnak. A tapasztalt "ügyfelesek" előre tudják, aznap, amikor valahol valami jelentős forgalmi változás lép életbe - vágányfelújítás, metróépítés - folyamatosan égnek a telefonvonalak, de egy csendes napon is átlagosan 200 hívás érkezik.
Sokan elvesztett tárgyaik iránt érdeklődnek, erre is van már telefonos segítség. Az emberek szertik a praktikus dolgokat maximálisan kihasználni, így aztán előfordult, hogy akinek összeállították a kívánt útvonalát, ami a Vidám Parkig tartott, azt is megkérdezte, mennyi oda a belépő. De olyan ügyfél is akadt, aki az információn kérdezte meg, vajon elvesztette-e a 42-es villamoson a sapkáját. Neki nem tudtak segíteni. És annak a telefonálónak sem, aki azzal bízta volna meg a BKV-t, hogy keresse meg a Budapest Parádén elhagyott gyűrűjét.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Keresik a bajai szovjet hadifogolytábor áldozatait
- Nemzetközi fegyvercsempész banda ellen indult eljárás
- Kezdődik Velence sokak által vitatott intézkedésének tesztelése
- Van egy "kór", amit képtelenek a hazai kórházak kezelni
- Gondban lesz a YouTube-bal, ha ilyen mobilja van
- Már van, ahol szinte kötelező lesz e-autót venni a nagyobb cégeknek