Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Még neki állt feljebb: telefonált a tömött busz sofőrje, azonnal vizsgálatot rendelt el a BKK
Az utasokkal teli buszt vezetve telefonált egy sofőr Budapesten, az esetről videó is készült, amikor kérdőre vonták, még fel is háborodott. A BKK-hoz hivatalos panasz nem érkezett az ügyben, de a felvétel alapján elsárást indítottak.
Hosszú perceken keresztül, a mobilt szorosan a füléhez szorítva telefonált egy buszvezető október 10-én a 85-ös buszon, az esetről felvételt is készített a Blikk olvasója. A sofőrre rászóltak, hogy tegye le a telefont, hiszen rengeteg utas van a buszon, köztük gyerekek is, ő erre csak annyit válaszolt: „És?!”. Az olvasó a történteket követően bement az Örs vezér téri, sofőröknek fenntartott pihenőbe, hogy hol tehet bejelentést, de ott lerázták, közben az érintett sofőr is megérkezett a pihenőre, aki azt mondta, meghalt az egyik kollégája, és ezt az ügyet intézte telefonon.
A BKK a lap kérdésére azt közölte, nem érkezett be az ügyben hivatalos panasz, de a felvétel alapján vizsgálatot indítanak. Emlékeztettek: a telefonhasználatot a KRESZ egyértelműen szabályozza, és ha egy járművezető a KRESZ-t megsérti, az minden esetben szankciót von maga után, a szabálysértés súlyához igazodva. Hozzátették: a munkatársakra nem jellemző a hasonló viselkedés.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








