Egy évnyi lezárás után végre jó hírt kaptak a túrázók és a kőszegiek: megindulhat a régóta várt felújítás a népszerű Óház-kilátónál.
Horvátországba utaztak a legtöbben idén nyáron azok közül, akik az Aegon internetes felületén kötöttek utasbiztosítást, az utazás átlagos hossza hat nap volt, a biztosító adatai szerint. A Covid után megélénkülő utazási piacon az Aegon becslése szerint az utazók fele már köt biztosítást. Hogy megéri napi egy kávé áráért előrelátónak lenni, azt az is mutatja, hogy az előrelátó utazóknak idén is sok esetben kellett megtéríteni a sürgősen felmerült orvosi költségeit.
Az idei nyáron is Horvátország volt a legnépszerűbb úticél a magyarok körében, de a horvát Adria mellett sokan választották pihenésük helyszínéül Görögországot és Olaszországot is – derült ki az Aegon utasbiztosítási adataiból. A biztosító honlapján minden eddiginél többen, mintegy negyvenezren kötöttek utasbiztosítást, ezzel a valaha volt legeredményesebb nyarat zárta az online értékesítés. Az adatok szerint a legtöbben gépkocsival utaztak, és többségében voltak a családi konstrukciót igénylők. A nyaralás átlagos hossza hat nap volt.
A Biztosító tapasztalatai szerint az utóbbi években, elsősorban a koronavírus-járványnak köszönhetően jelentősen nőtt azok száma, akik rászánják napi egy kávé, vagy fagylalt árát az utasbiztosításra: az utazók csaknem fele ma már az előrelátók táborába tartozik. A nyári vakációkon leggyakrabban különböző kisebb-nagyobb strandbalesetek, gyomorrontás-szerű panaszok és gépjárműkárok érik az utazókat külföldön. Az utasbiztosítás ezért valóban kifizetődő, amit az is mutat, hogy az Aegonnál utasbiztosítást kötők nagy arányban vették igénybe a biztosítást. Vezető káreseménynek továbbra is a betegséggel kapcsolatos esetek számítanak (összes káreset közel 40%-a), ezt követik a poggyásszal kapcsolatos káresemények (összes káreset közel 22%-a). Gépjármű asszisztenciát a biztosító segítségére szoruló ügyfelek 18,8% százaléka vett igénybe. Baleseti és koronavírus miatti kártérítésben a károsult biztosítottak 16,1, illetve 6,9 százaléka részesült
Az Aegon kínálatában található valamennyi utasbiztosítás tartalmazza a Covid-19 fertőzéssel kapcsolatos alap sürgősségi orvosi ellátás költségeinek térítését, míg a speciális Covid-19 kiegészítő biztosítás pedig akár a teljes útiköltséget is megtéríti, ha elutazás előtt betegszik meg valaki. Ez utóbbi kockázatra kevesebben gondoltak, idén nyáron: minden tizedik biztosítást kötő utas igényelt ilyen védelmet
– mondta Bodor Máté, az Aegon Biztosító Utasbiztosítási üzletágának vezetője. A biztosítással rendelkező utazók horribilis kiadások alól mentesültek: autószállításért kilométerenként akár 200 forintot számolhatnak fel az autómentők, egy orvosi vizit ára 50 és 200 euró is lehet, intenzív kezelés napidíja pedig elérheti az 1000-1500 eurót is. Biztosítás hiányában szintén magunknak kell gondoskodnunk balesetet szenvedett, vagy meghibásodott járművünk szállításáról, javításáról. Fontos a megfelelő konstrukció kiválasztása is, például, ha aktív pihenésre készülünk, ellenőriznünk kell, hogy a sport, amelynek hódolni kívánunk, nem szerepel-e a biztosító által kizárt aktivitások között. A várva várt utazás során pedig, még biztosítással a háttérben is érdemes óvatosnak lenni: az autóban nem tanácsos látható helyen hagyni semmi olyat, amely a tolvajok figyelmét felkelti, tömegközlekedésen és turistalátványosságoknál pedig figyelni kell a zsebtolvajokra.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








