A folyamatosan megújuló, ingyenes kínálatban a MOZ.GO Magyar Mozgókép Fesztivál sikerfilmjeit és a 111 éves magyar animáció díjnyertes alkotásait is láthatják a nézők.

Kedd éjjel tette közzé a Netflix legfrissebb negyedéves jelentését, amiből az derült ki, hogy a magas profittól függetlenül sem sikerült növelni az előfizetők számít. A streamingszolgáltató vezetője pedig emiatt két bejelentést tett: még jobban korlátozni fogják a jelszómegosztás lehetőségét, valamint bevezetik a reklámokat – szúrta ki a Telex.
A Netflix vezérigazgatója, Reed Hastings két fontos döntést jelentett be a negyedéves jelentés tájékoztatóján a thenextweb.com információi szerint. Az első, hogy radikálisan korlátozni fogják a jelszómegosztást, ugyanis jelenleg 100 millióra becsülik azoknak a számát, akik ingyen nézhetnek Netflixet azáltal, hogy egy előfizető négy fiókot hozhat létre. Körülbelül egy évet fog igénybe venni, hogy globális szinten bevezessék a jelszómegosztást akadályozó rendszert. Az oldal információi szerint nem biztos, hogy teljesen megszűnik a megosztást, ugyanis lehet, hogy lesz egy megosztott csomag a nem egy háztartásban élőknek.
A másik fontos bejelentés, hogy a Netflix most már nyitott arra, hogy beengedje a reklámokat a szolgáltatásába. Korábban Hastings ezt határozottan ellenezte, de most már úgy gondolja a vezérigazgató, hogy érdekelheti a fogyasztókat egy alacsonyabb árú, reklámokat is tartalmazó csomag. Ez pedig radikális változás lesz a Netflixnél, ahol eddig a reklámok hiánya meghatározó volt a streamingszolgatásban.

Figyelmeztetést adott ki a NASA: gigászi aszteroida halad el a Föld mellett holnap, irtó közel lesz!
Az égitestet 2008-ban fedezte fel az arizonai Catalina Sky Survey.

Kiakadtak a felhasználók, ismét leállást jelentettek: ez a közösségi média platform órákig megbénult
Az X közösségi platform (korábban Twitter) szombat reggel átmeneti leállást szenvedett az Egyesült Államokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


