A vállalati ügyfelek akár három év haladékot is kaphatnak a Windows 10 támogatásának megszűnése után.

Tizenkét ok, amiért a gazdálkodók nem használják a mobil agrártechnológiai szolgáltatásokat, annak ellenére, hogy ezek segíthetnék a kisgazdálkodók munkáját - írta az ICTworks. A kutatók szerint a szolgáltatások tervezőinek jobban meg kell érteniük a célközösségek mobilhasználati szokásait és attitűdjeit.
A digitális mezőgazdasági szolgáltatások fejlesztői gyakran szembesülnek azzal, hogy a gazdálkodók nem használják az általuk kínált mobilalapú megoldásokat. Az "Error 404, farmer not found" című tanulmány összegyűjtötte azokat a viselkedési kihívásokat, amelyek befolyásolják a mobilalapú információs szolgáltatások működését a szubszaharai Afrikában, Latin-Amerikában és Délkelet-Ázsiában.
Az első probléma, hogy a gazdálkodók vonakodnak fogadni az ismeretlen számokról érkező hívásokat. A csalások és kéretlen reklámok elterjedése miatt sokan figyelmen kívül hagyják az ismeretlen számokról érkező hívásokat, ami megnehezíti az automatizált hanghívásokra épülő szolgáltatások használatát.
Másodszor, a gazdálkodók gyakran figyelmen kívül hagyják vagy azonnal törlik az SMS-eket. A tömeges promóciós üzenetek miatt a gazdálkodók hozzászoktak, hogy az SMS-eket kéretlen reklámként kezeljék.
A harmadik ok, hogy az akkumulátor kímélése érdekében sokan kikapcsolják telefonjukat. A vidéki területeken az áramellátás gyakran korlátozott, így a gazdálkodók jelentős ideig kikapcsolt állapotban tartják készülékeiket, ami különösen problémás az időérzékeny mezőgazdasági információk esetében.
Negyedik problémaként a kutatók azonosították, hogy a gazdálkodók gyakran cserélnek SIM-kártyát. Sok mobilszolgáltató kedvezményeket kínál új SIM-kártya regisztrálásakor, így a gazdálkodók rendszeresen új kártyát vásárolnak, ami a telefonszámok gyors elavulásához vezet.
Az ötödik kihívás, hogy a mobiltelefont gyakran megosztják a háztartás tagjai között. A telefonokat sokszor otthon hagyják a mezőgazdasági munka során, így nehéz biztosítani, hogy az üzenetek és hívások elérjék a célszemélyt.
Hatodszor, a gazdálkodók vonakodnak vagy képtelenek új okostelefonos alkalmazásokat telepíteni. Az olcsó okostelefonok korlátozott tárhelye miatt sokan nem tudnak új mezőgazdasági alkalmazásokat telepíteni.
A hetedik ok, hogy a gazdálkodók olcsó adatcsomagokat vásárolnak, amelyek nem teszik lehetővé a képek feltöltését. Ezek a csomagok gyakran csak szöveges kommunikációt engednek a WhatsApp vagy Facebook alkalmazásokban, korlátozva a képes tartalmak használatát.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Nyolcadszor, az adatforgalom kímélése érdekében sokan kikapcsolják a mobilinternetet. Ez jelentős késéseket okozhat az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül küldött információk kézbesítésében.
A kilencedik probléma, hogy a gazdálkodók vonakodnak hosszú szövegeket olvasni. Különösen, ha az üzenetek nem az anyanyelvükön érkeznek, a hosszú szövegek olvasása fárasztó lehet, ami figyelemvesztéshez vezethet.
Tizedik okként a kutatók a rossz látást azonosították. A gazdálkodók körében gyakori a látásproblémák előfordulása, és a társadalmi-gazdasági körülményeik ritkán teszik lehetővé a megfelelő szemüveg beszerzését.
A tizenegyedik kihívás, hogy a gazdálkodók vonakodnak SMS-t küldeni. Ennek okai között szerepel a korlátozott írástudás, de a kis gombok, a repedt képernyők és a bonyolult szövegbevitel is.
Végül, a tizenkettedik ok, hogy a gazdálkodók vonakodnak új technológiákat megtanulni. A korlátozott digitális készségek és tapasztalatok hibákhoz és zavarhoz vezethetnek az ismeretlen csatornák használata során, ami hozzájárul a mobilalapú információs szolgáltatások elutasításához.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


