A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
Sokan nem tudják, hogy ingyen járna nekik a Windows 11 - derült ki egy felmérésből. A megkérdezett felhasználók 45 százaléka azt mondta, hogy egyelőre nem tudta eldönteni, telepíti-e majd az új rendszert.
Október 5-től hivatalosan is elérhetővé válik a Microsoft új operációs rendszere, a Windows 11, ami több remek funkcióval is rendelkezik. A közelgő időpont miatt több mint ezer amerikai Windows-használót kérdezett meg a savings.com, hogy mennyire érdekli őket az új szoftver. A felmérést szeptember 17-én végezték, online - számolt be az eredményekről a hvg.hu.
A felhasználók alig 40 százaléka tudott arról, hogy új Windows-verzió kerül piacra, és hogy az hamarosan meg is jelenik. E tekintetben inkább az idősebbek, az 55 év felettiek voltak informáltabbak, míg a fiatalabb generáció (a 18 és 24 év közöttiek) csupán 28 százaléka mondta azt, hogy tud a 11-es kiadás érkezéséről.
A megkérdezett felhasználók 45 százaléka azt mondta, hogy egyelőre nem tudta eldönteni, telepíti-e majd az új rendszert. Háromból két felhasználó pedig nem tudta megmondani, hogy számítógépe megfelel-e egyáltalán a Microsoft által támasztott hardverkövetelményeknek. A kutatás azt is kiderítette, hogy a fiatalabbak azok, akik inkább kipróbálnák az új rendszert, az idősebbek óvatosabbak, és egyelőre kivárnak.
A felmérés szerint a felhasználók 52 százaléka csak azért váltana, mert a Windows 11 jobban néz ki, mint a Windows 10. A megkérdezettek 14 százaléka pedig azért, mert ezzel a szoftverváltozattal az androidos alkalmazások is használhatók lesznek a PC-ken.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








