A FIFA új, legfeljebb 60 dollárba kerülő belépőszintű jegykategóriát vezet be a részt vevő csapatok szurkolói számára.
Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki horgászni akar idén. Egy egész napos kiruccanásért akár kétszer annyit is ki kell fizetni, mint korábban, ami sok horgászt tántoríthat el kedvenc szabadidős tevékenységétől. A megemelkedett anyagköltségek miatt bizonyos horgásztavak ki sem nyitnak idén.
Az üzemeltetők egyre jobban spórolnak, van, ahol külön kell 500–1000 forintot fizetni egy mosakodásért, zuhanyzásért, másutt nincsen szemétszállítás. Sőt, van olyan tó is, amely átalakul, és a jövőben esküvői helyszínként funkcionál – írta meg a kemma.
A költségek általában két nagy részből állnak össze. Az egyik felét a jegy és a kötelező felszerelés teszi ki: amíg korábban a 12 órás normál napijegy 1500–2000 forint volt, most már 4000–5000 forintot is elkérnek érte.
Aki faházat bérel, annak is jóval mélyebben kell zsebbe nyúlni, az eddigi 7–8 ezer forint után most 12–15 ezer forintot is elkérnek egy házért, és ebben az árban már nincs benne a rezsi, mint eddig, most már ki kell fizetni az elfogyasztott áramot is.
Eddig a 24 órás horgászat kijött mintegy 20 ezer forintból, most mindennel együtt 40 ezer forintba kerül. A költségekhez még hozzá kell számolni az étkezés árát is. A reggeli, ebéd és vacsora eddig megvolt 3–4 ezer forintból, de már a duplájába is kerülhet, így egy háromnapos horgászat eddig útiköltséggel együtt 40 ezer forintba került, most viszont egy hétvégi kikapcsolódás 70–80 ezer forintot is elvihet. A megemelkedett árak sok horgászt tartanak vissza szabadidős tevékenységüktől, ez észrevehető abból is, hogy bőven van szabad horgászhely.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Változás még, hogy sok horgásztónál megszűnt a halas jegy, mert a halak beszerzési árai miatt nem éri meg a tógazdáknak, ha sokan hazaviszik a kifogott példányokat. Vannak horgászhelyek, melyek ki sem nyitnak idén, vagy például a drága faanyagárak miatt nem tudják felújítani a stégeket.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








