A legújabb szélhámosság esetében már a küldő telefonszáma is nehezíti a csalás beazonosítását.
Te is a Díjneten fizeted a számlákat? Vigyázz, csalók fosztogatják az ügyfelek bankszámláit
Az elmúlt napokban a Díjnet Zrt. nevével és korábban használt logójával visszaélve, adathalász e-maileket küldtek ismeretlenek, jellemzően - de nem csak - a "djnet@nakanochiharu.com" e-mail címről - közölte a vállalat.
Azt írták, hogy a csalók az e-mailben Díjnettől érkező visszatérítésre ("refund") hivatkoznak, és arra kérik az érintetteket, hogy egy "Jelentkezzen be az Online számlázásomba" elnevezésű linkre kattintsanak. A linkre kattintva a Díjnet Zrt. weboldalának bejelentkezési felületéhez hasonló oldal jelenik meg - tették hozzá. Azt kérték, hogy senki ne nyissa meg a linket, ne adja meg a bejelentkezési, illetve bakkártyaadatait.
Felhívták a figyelmet arra, hogy mindig ellenőrizni kell az e-mail feladóját, mert az adathalász e-maileket általában ismeretlen, esetleg idegen nyelvű e-mail címről küldik. Ezzel szemben a Díjnet Zrt. levelei mindig "@dijnet.hu" végződésű e-mail címről érkeznek - áll a közleményben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








