Hatvanhat ország átlagánál a magyarok nyitottabbak a külföldi munkavállalásra, a magasabb fizetésért és a karrierlehetőség miatt keresnek munkát a határokon túl. Ezt mutatja a világ piacvezető állásportáljait tömörítő nemzetközi szervezet, a The Network és az Intelligence Group 2011-es felmérése.
A The Network tagja a magyarországi Profession.hu is, amelynek közleménye szerint a júniustól szeptemberig zajló felmérésben 66 ország 162 495 álláskeresőjét kérdezték.
Míg a 66 ország átlagában az emberek külföldi munkavállalási hajlandósága 68 százalék, addig a magyaroké 84 százalék. Az országon belüli elvándorlási kedv egy-egy állás érdekében már nagyjából megegyezik a nemzetközi átlaggal. A magyar, országon belüli mobilitási hajlandóság 63 százalék, míg a nemzetközi 66 százalék.
A felmérésből kiderül az is, hogy az álláskeresők fele több mint 3, vagy 5 évig vállalna külföldön munkát, és 68 százalék előnyben részesíti a határozott idejű szerződéseket.
A tavalyi adatokból egyértelmű összefüggés látszott az adott ország gazdasági teljesítménye, GDP-je és a külföldi munkavállalási hajlandóság között. A magyarok legszívesebben amerikai és európai országokba mennének dolgozni.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A külföldi munkavállalási hajlandóság Portugáliában a legnagyobb, 97 százalék. A második, Luxemburg és Nigéria (94 százalék), Katar (91 százalék), Tunézia (91százalék). Az utolsó öt ország a külföldi munkavállalási hajlandóság szerint: Litvánia és Szlovénia, illetve Kína (52 százalék), az USA (48 százalék) és Lettország (30 százalék).
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj