A lakossági folyószámlák tekintetében a Tesco Bank piaci részesedése 2013-ra elérheti a másfél százalékot, amivel egy neves brit pénzügyi tanácsadó iroda szerint beférkőzhetnek a tíz legnagyobb bank közé.
A Datamonitor vezető tanácsadója úgy véli, hogy a Tesco által a kiskereskedelemben alkalmazott értékesítési stratégia a bankszektorban is beválhat. Az ügyfelek bankokba vetett bizalma jelentősen csökkent a válság hatására, ezért valós esély nyílik a banki top 10-be kerülésre.
A kiskereskedelmi növekedés lassuló pályára állt, így brit óriás olyan egyéb lehetőségek felkutatásán dolgozik, melyekből előnyt kovácsolhat. A fő tevékenységből származó bevételkiesést egyéb szolgáltatások bevezetésével kívánják pótolni.
A Tesco a bankszektorban is a kereskedelemben már sikeresen alkalmazott értékesítési módszereket alkalmazza. Az egyik versenytárs (Metro Bank) hasonló lépésre szánta el magát, de a szakértők szerint a kevésbé agresszív értékesítési módszerek miatt jó, ha 2015-re elérik a fél százalékos piaci részesedést a lakossági folyószámlák piacán.
A bankokat meglepheti az új piaci szereplőknek a pénzügyi szolgáltatások nyújtása során alkalmazott dinamikus stratégiája. A kereskedelemből átmentett módszerek nem csak a fogyasztói elkötelezettséget fokozzák, hanem az üzleti eredmények növekedését is eredményezhetik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








