A Pénzcentrum 2025-ös autótesztjei a belépőszintű kisautóktól az elektromos és hibrid SUV-okig átfogó képet adtak arról, mit tudnak valójában az új modellek a mindennapokban.
Váratlan meglepetés a magyar használtautó-piacon: erre még a legdrözsöltebb nepperek sem számítottak
Januárban olyan modellek is szerepeltek hölgyek által meghirdetett autók között, amik meglepetést okozhatnak azoknak, akik hajlamosak hinni a sztereotípiáknak. A magyar piac egészét hirdetésszámban és megtekintésben lefedő hirdetési portál szakértője megnézte, hogyan alakult a hölgy tulajdonosok által legtöbbet hirdetett modellek rangsora.
2024 egészét vizsgálva a hölgyek által legtöbbet hirdetett (a “hölgy tulajdonos” címkével ellátott) autó az Opel Corsa volt, – sokan favorizálták tehát az Opel kisebb modelljét. Második helyen a Toyota Yaris szerepelt, és harmadik helyre pedig szintén egy Opel modell, az Astra került. A VW Golf, Ford Fiesta és a BMW X sorozat pedig a 4., 6., és 8. helyen szerepeltek 2024-ben - közölte elemzésében a használtautó.hu.
2025. januárjában a Corsa változatlan népszerűségnek örvendett a hölgyek által feladott hirdetések számát tekintve, az év első hónapjában majdnem 200 új ebbe a kategóriába sorolt Corsa került fel a portálra. A Golf két, a Fiesta pedig egy helyet javított a 2024-es évhez
Sokunk fejében élhet egy kép a »női autó« fogalmáról, amelyet most sikerült árnyalni: a top 10-es listánkon olyan modellek is szerepelnek, mint a BMW X-sorozat, a Golf vagy a Fiesta. Ugyanakkor jól látható, hogy a hölgyek szívesen választanak kompakt, takarékos autókat is – ezt bizonyítja az első helyezett Corsa népszerűsége. Emellett a listán helyet kaptak olyan praktikus és stílusos modellek, mint a Yaris, a Polo és a méltán közkedvelt Fiat 500
– emelte ki Koralewsky Márk, a vállalat üzletágvezetője.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Ha a hirdetők száma után a érdeklődési adatokat is megnézzük 2025 januárra vonatkozóan, érdekesség, hogy feltűnik a top 10-ben a Skoda Fabia, a Fiat 500 pedig így kicsúszott az első 10-ből. Ettől eltekintve a két lista majdnem azonos, és elmondható, hogy a kínálat találkozik a kereslettel, vagyis a hölgyek által legtöbbet hirdetett és a felhasználók által összességében – nemtől függetlenül – leginkább keresett modellek továbbra is jellemzően a Corsa, Golf, Swift és a Yaris.
képest.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








