A grillsütő-választásnál három szempont számít igazán: mekkora a hely, hány emberre főzünk, és milyen gyakran használjuk.
A nemzetgazdasági miniszter rendelete szerint a darabonkénti egységárhoz képest legfeljebb 20 százalékkal kisebb betűmérettel kell feltüntetni az étkezési tojás kilogrammra vetített árát a kiskereskedelemben - hívta fel a figyelmet a Baromfi Termék Tanács szerdán.
A hazai szabályozás a fogyasztók teljesebb körű tájékoztatása érdekében eddig is előírta, hogy az étkezési tojások kiskereskedelmi forgalmazásakor a darabonkénti forint ár mellett fel kell tüntetni a tojások kilogrammra számított legmagasabb egységárát is. A tapasztalatok viszont azt mutatták, hogy a kilogrammonkénti egységárat sok esetben nem tüntették fel, vagy rendkívül apró betűmérettel írták ki - írja közleményében a terméktanács.
A terméktanács szerint a szabályozási változtatás lehetőséget nyújt arra, hogy a rosszabbul látó fogyasztók is jó vásárlási döntéseket hozzanak, illetve erősítheti a legális hazai tojástermelő vállalkozások piaci pozícióit az importtal szemben.

A hibás kommunikáció azzal járt, hogy a vevők nagy része a kisméretű és alacsonyabb darabonkénti áru (S) tojást vette meg, holott megfelelő és jól látható információ esetén könnyen kiszámíthatták volna, hogy az olcsónak hitt, S-es tojás kilogrammra vetítve ténylegesen többe kerül, mint a darabonként drágább nagyobb (M) méretű. Az S-es tojások jelentős része importból származik, míg az ennél nagyobb méretű tojásokat főként a hazai termelők állítják elő, így az árak kifogásolható feltüntetése nem csak a vásárlókat hozta hátrányos helyzetbe, hanem a hazai tojástermelő vállalkozásokat is - olvasható a Baromfi Termék Tanács közleményében.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


