Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Elsősorban a vásárlók érdekeit kell szem előtt tartani a márkatermékek minőségével kapcsolatos kérdések vizsgálatában - írja közleményében az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) a tegnap kirobbant élelmiszerbotrányra reagálva.
Az élelmiszerek minősége természetesen a magyar családok számára is kiemelten fontos kérdés, így a magyar vásárló is joggal várja el, hogy jó minőségű élelmiszert kapjon az üzletekben. Ezért a kereskedők is azt a célt támogatják, hogy a legjobb élelmiszerféleségekből tudjanak válogatni a vásárlók az áruházakban.
A márkatermékek tekintetében ugyanakkor a gyártó felel a termékek hatályos jogszabályi megfelelőségéért, például a Magyar Élelmiszerkönyv, a vonatkozó EU-s és nemzeti rendeletek, vagy a specifikus jogszabályok betartásáért. A márkatermék gyártója dönt arról, hogy a jogszabályi kereteken belül milyen alap- és adalékanyag összetételt választ, milyen élvezeti tulajdonságokkal ruházza fel a márkaterméket.
A kereskedők mindig is nyitottak voltak arra, hogy a vásárlók észrevételeit, a minőséggel, élvezeti tulajdonságokkal kapcsolatos kifogásait közvetítsék a márkagyártók felé. Ez a napi működés része, ennek kialakult a gyakorlata a kereskedelemben. Emellett természetesen az ellenőrző hatóságok, továbbá a fogyasztóvédelmi szervezetek jelzéseit is figyelemmel kísérik.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








