Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Az Alza cég december 24-én is szállít a boxokba, a nem megfelelő ajándékok pedig január 31-ig cserélhetőek utalványra.
"Elindítottuk az "Karácsony? Megoldjuk!” kampányt: ez azt jelenti, hogy olyan szállítás esetén, amikor karácsony estéjéig kiszállítjuk a megrendelést, egy karácsonyfa szimbólum jelenik meg a kosárban, amikor a vásárló kiválasztja a szállítás és fizetés módját. Elhelyeztünk egy információs sávot weboldal tetején, ahol a vásárló láthatja az aktuális szállítási sebességet attól függően, hogy címre, AlzaBoxba vagy üzletbe, illetve partner automatába rendel” - mondta el Forrás Ákos, az Alza ügyvezetője, hozzátéve: „A békés és zökkenőmentes karácsonyi szezon biztosítása érdekében az Alza vásárlói jelenleg magabiztosan rendelhetnek a készleten lévő termékekből karácsonyi szállítással december 22-ig bezárólag.“
Azok számára, akik a fizikai boltokat részesítik előnyben vásárlásra vagy csomagátvételre, már öt Alza bolt áll rendelkezésre. Három Budapesten, valamint egy-egy Szigetszentmiklóson és Győrben. A Róbert Károly körúti bemutatóterem december 16. és 23. között meghosszabbított nyitvatartással 8 és 21 óra között várja a vásárlókat, míg december 24-én az összes Alza üzlet 12 óráig lesz nyitva.
Az utolsó pillanatban vásárlók számára is van ajánlata a cégnek: „„A vásárlók a weboldalon tájékozódhatnak arról a többezres árukészletről, ami a boltokban azonnal elérhető, egészen december 24-én délig, illetve széles a választéka az azonnal letölthető PC és konzol játékoknak és ajándékutalványoknak is “– tette hozzá az ügyvezető.
A nem megfelelő ajándékok okozhatnak némi fejtörést, de az Alza erre is kínál megoldást: a vásárlók a nem kívánt termékeket 2025. január 31-ig könnyedén beválthatják utalványra, ami később levásárolható. Ez az ajánlat azokra a termékekre érvényes, amelyek a „Be nem vált ajándék kicserélése“ szolgáltatással vannak megjelölve. A szolgáltatás automatikusan hozzáadódik a vásárlók kosarához, és az termékek bármely Alza fiókban vagy akár AlzaBoxon keresztül is visszaküldhetők.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








