A biztonságérzet a 35-54 év közöttiek körében a legmagasabb, legalacsonyabb a 75 év felettiek körében.
Óriási tömeg gyűlt össze az első magyarországi Primark nyitásakor, több százan szerettek volna bejutni elsőként az olcsó árairól ismert üzletbe.
Mint ahogy arról beszámoltunk, ma nyitott meg a magyarországi első Primark üzlete, a hétfői sajtóbejáráson a Pénzcentrum is részt vett. Már akkor sok vásárlót el kellett küldeni, mától viszont bárki bejuthat.
Ezért óriási sor alakult ki a bolt előtt, több százan gyűltek össze a TikTok videó alapján, amit egy vásárló készített.
@pallnikolettaoriflame ♬ eredeti hang - Páll Nikoletta Oriflame
Az Aréna Mallban található üzlet 3100 négyzetméter, és nagyjából 180 alkalmazottal indult el. Összesen 22 próbafülkét alakítottak ki, és 18 pénztárat. Aki nem szeretne ott tülekedni, de kíváncsi az árakra, az az alábbi galériából tájékozódhat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A sajtótájékoztatón arra a kérdésre, hogy várható-e egy második, esetleg egy harmadik üzlet nyitása, Maciej Podwojski azt válaszolta, nagyon figyelni fogják a piacot, és ezek alapján döntenek majd a további hazai terjeszkedésről. Jelenleg erre az üzletre koncentrálnak, ami a régióban sorban a 13. A Primark közép-kelet-európai vezetőjével készült interjúnkat itt olvashatod:
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.







