Jelentős egészségügyi kockázatot hordozhatnak a mesterséges füstaromák, ezért sok termék fog idővel lekerülni a boltok polcairól.
![Cheering crowd during rock concert.](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2023/10/1697282737-LpOnzD7DO_lg.jpg)
Egy egy rövid ujjú póló 13, egy hosszú ujjú pedig 15 ezer forintba került, a kapucnis pulcsiért pedig 25 ezret kértek Azahriah koncertjén a Puskás Arénában - írja a Telex. Amikor megjelent az Azahriah x Tisza kollab, sokan dobtak egy hátast az áraktól, viszont a triplakoncert mechandise-árai is elég húzósak.
Egy baseballsapka 12, a Skatulya I bakelit 15 ezer forint volt Azahriah koncertjén a lap szerint, ezen felül pedig lehetett venni különféle táskákat is 20 ezerért, a strandtáska pedig 12 ezer volt. A merchandise-termékeket árusítók szerint „a termékeket vették, mint a cukrot”.
Baukó Attila, vagyis Azahriah pénteken és szombaton már lenyomott két koncertet, ma este edig következik a harmadik. A 22 éves zenész októberben meghirdetett május 25-i koncertjére pillanatok alatt elfogytak a jegyek, ezért hirdettek meg ráadásnapokat, melyek szintén közel teltházasak lettek. Azóta pedig a másodpiacon is peregtek a jegyeladások. A fiatal művész együttműködését a Tisza márkával is nemrég jelentették be, a különleges cipőket is vették a rajongók, mint a cukrot.
Ebből is látszik, hogy Azahriah neve önmagában is akkora brand, hogy olyan együttműködéseket tud tető alá hozni, mint a Tisza cipős kollaboráció. Trunk „Dablty” Tamás, tartalomgyártó és sneakerszakértő a CashTagnek elmondta: egyáltalán nem mindegy egy márkának, hogy tud-e a fiatalok nyelvén szólni, erre sok millió dollárt költenek még a kegnagyobb gyárak, a legnagyobb brandek is.
Egy kollab önmagában nem tesz valakit fiatalossá és menővé, nagyon jó hype-ot tud generálni. Onnantól pop up boltokkal kell érkezni, olyan árazást kell hozni, satöbbi. Tényleg adaptálni kell a teljes márka működését, mert hogyha az nem történik meg, akkor a kollab az egy tűzijáték volt, de nem volt mögötte több. Egy márka nagyon sokat tud persze profitálni egy kollabon, ez nem is kérdés, de mint láthatjuk, a teljes sztori azért ennél összetettebb
- fogalmazta meg gondolatait a kollaboráció kapcsán a szakértő.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Tisza kereskedelmi vezetője, Minik Géza szerint vásárlóbarát az ár, amiért a kollekciót kínálták, hiszen egy „normál” Tisza-cipőt sem kapunk már meg 40 ezer forint alatt. Elmondta, hogy akár 100 ezer forintért is adhatták volna a cipőket, annyiért is elvitték volna. Azt is hozzátette, hogy hatalmas elismerés, hogy egy komoly tárgyalássorozat végén a gigasztár Azahriah velük szerződött le, nem egy másik márkával.
Huzamosan tárgyalt nagyobb márkákkal - nyilván név nélkül - és idézőjelben ezt „mi nyertük meg” olyan szempontból, hogy magyarországi márkával társult össze, és szerintem ez ad egy óriási értéket ennek, Szerintem ő ebben hisz, és ezt mi alapból nagyon díjaztuk. Mi két nappal ezelőtt publikáltuk az árakat. Én azt gondolom, hogy abszolút vásárlóbarát árakat akartunk kitalálni, és ezt Azival egyeztetve ő is így akarta. Tehát föllőhettük volna 100 ezerre a cipőt, mert valószínűleg akkor is elvitték volna
- mondta el Minik Géza. A CashTag teljes adását itt lehet megnézni:
![Drasztikus lépésre szánta el magát a Shein, sok magyar vásárlót érint: hogy reagál erre a Zara, H&M?](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/05/1717069871-0kM4PeHqY_sm.jpg)
Drasztikus lépésre szánta el magát a Shein, sok magyar vásárlót érint: hogy reagál erre a Zara, H&M?
A Shein több alapdarabjának árát jelentős mértékben, több mint egyharmadával emelte.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.
Megvalósul Jocó bácsi nagy álma, színpadra állítják regényét. A Kamaszharc, bár fikció, a tanárként nap, mint nap megtapasztalt élethelyzeteket dolgozza fel.
-
Már a szerkezetépítési munkálatoknál tart az új hazai Rossmann bázis (x)
A Rossmann vezetősége a beruházóval, a fejlesztővel és a kivitelezővel közösen állította fel az összesen 32000 négyzetméteres drogériabázis első pilléreit május 9-én, Üllőn.
-
Házassági vagyonjogi szerződés: sértés vagy törődés? (x)
Még mindig van, aki megrökönyödik, ha szóba kerül a házassági vagyonjogi szerződés, pedig nemcsak válásnál hasznos, a családi vagyon egy részét is megmentheti.
- Többen is videóra vették az M0-son forgalommal szemben hajtó kamiont
- Itt gyűlekeznek majd a magyar szurkolók a németek elleni meccsre
- Karl-Heinz Riedle: eredménykényszerbe kerültek a magyarok
- Bendarzsevszkij Anton: Ukrajna a békecsúcson nem érte el a valódi célját
- "Felére csökkentjük az ukrajnai korrupciós gödörbe dobott támogatásokat!"
- Kiderült, külön testőr vigyáz Szoboszlai Dominikra még a válogatott Eb-szállásán is - videó
Future of Finance 2024
Sustainable World 2024
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/06/1718628041-0KTz32vzE_sm.jpg)
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/06/1718623625-HVtt5h1I1_sm.jpg)
![](https://www.hellovidek.hu/images/site/articles/lead/2022/04/1651052834-70GCecjkT_md.jpg)