Június 12-én Zamárdiban, a ZAM! rendezvényházban került sor a Balatoni Borrégió legnagyobb borversenyének, a XXI. Balatoni Borok Versenyének díjátadójára.
Elképesztően elkezdtek bevásárolni a magyarok ezekből a termékekből: mit spájzol most mindenki?
Mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!
Az időszakos záporok sem tudják kedvét szegni a vásárlóknak, akik itthon már érdeklődnek a „jóidős” termékek iránt. Közel 40%-kal ugrottak a korábbi hetekhez képest a keresések a fehérjék iránt, és több mint kétszer annyian kutattak biciklifelszerelések után. A túrázás, kirándulás iránti vágyat támasztja alá az is, hogy majdnem kétszeres az érdeklődés a hálózsákok iránt.
Szomszédainknál is hasonló a helyzet. A csehek 55%-kal többet érdeklődtek a fehérjék iránt, és több mint hatszoros az ugrás a vitaminok és ásványi anyagok esetében - derül ki az Árukereső.hu adataiból. A kültéri, tábortüzes hangulatot teremtik majd meg az ukulelék, amikből kétszer annyit kerestek a szomszédaink, akik a téli sportokat nehezen tudják elengedni: 126%-kal ugrottak meg a hokifelszerelések - ez persze érthető, elvégre ott épp most dübörög az IIHF jégkorong-világbajnokság. Utóbbi a szlovákokat is foglalkoztatta, ahol a hokisisakoknál 82%-os, míg a jégkorongöltözékeknél 156%-os volt a növekedés. A vitaminokra ott is nagy volt az érdeklődés, 164%-os növekedéssel, de még nagyobb volt a kerti szerszámok és kellékek iránti vágy: több mint háromszoros.
Romániában a fehérjét (60%) felülmúlták a jégkrémkészítők (77%), de még népszerűbbek voltak a női szandálok, valamint a férfi papucsok (82%). Bulgáriában az utazás érdekelte az embereket: akár elektromos biciklivel (31%), akár bőrönddel (74%), és persze kiskedvenceik tápjáról sem feledkeztek meg (77%). A szlovénoknak a hűsölésen járt az esze, medencéket (22%), jégkrémgépeket (69%) és jégkockakészítőket (90%) kerestek, de meg a bicikliket is szeretnék biztonságban tudni , ugyanis majdnem háromszor akkora volt az érdeklődés a lakatok iránt. Horvátországban is sokakat foglalkoztattak a jégkockakészítők (42%) és a robogók (49%), de a legnagyobb érdeklődés a mobiltelefon-kiegészítőket övezte, több mint hatszoros ugrással. Szerbiában pedig a városi biciklik domináltak (92%), és ezt követték a női ruhák (58%), futópadok (55%) és női cipők (47%).
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Drasztikus lépésre szánta el magát a Shein, sok magyar vásárlót érint: hogy reagál erre a Zara, H&M?
A Shein több alapdarabjának árát jelentős mértékben, több mint egyharmadával emelte.
Nagyot nézhetnek a magyar vásárlók, ha elmennek bevesárolni: ez a két élelmiszer sokkal olcsóbb lett
Az éves és havi adatok alapján még mindig vannak drámai áremelkedések a magyar boltokban, igaz árcsökkenések is.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.
Megvalósul Jocó bácsi nagy álma, színpadra állítják regényét. A Kamaszharc, bár fikció, a tanárként nap, mint nap megtapasztalt élethelyzeteket dolgozza fel.
Egy hazai gyógypedagógus-zeneterapeuta összerakott egy többszörösen díjazott zenei társasjátékot.
-
Meva: szolgáltatás export csúcstechnológiával a fenntarthatóság jegyében (x)
A mintegy nettó 3 milliárd forintos beruházás után megkezdte működését a Meva regionális szolgáltatási központja Dunkaeszin.
- Ki érti Karácsony Gergely apák napi posztját?
- Gyerekekre lövöldözött egy férfi Amerikában
- DK-s pártalapító küldte el Gyurcsány Ferencet
- Lelőttek egy baltás férfit, szurkolókra támadt rá
- Divat lett a leszokás: 2040-re fel kell nőnie egy dohányzásmentes generációnak
- Fegyvert kellett használni Ajakon, akkora volt a baj