Izrael történetének legnagyobb piramisjáték-csalója, Michael David Greenfield mintegy 200 millió dolláros kárt okozott. A szálak Magyarországon futnak össze.
Kamugyanús Facebook-profilt hoztak létre a Tesco Magyarország nevében hétfőn, amelyet már 47-n bekövettek. Egyetlen bejegyzést tettek eddig közzé, aminek viszont sokan bedőltek.
A Tesco Magyarország hamis Facebook-profilt szúrt ki, amely az áruház nevében tesz közzé valótlan akciókat. Az álprofilnak eddig egyetlen bejegyzése van a közösségi média platformon, ami a következő:
Nehéz idők járnak most, ezért úgy döntöttünk, hogy teszünk valamit ez ellen! Mindenki, aki ezt megosztotta, majd hozzászólt december 10-én, egy doboz 10 000 Ft értékű nélkülözhetetlen kelléket kap (Kiszállítva másnap). Véletlenszerűen, 100 dobozba 10.000 Ft-os utalványokat is elhelyezünk. Házonként csak egyet tudunk szállítani. Az ajánlat személyenként egyszer érvényesíthető.
Sokan elhihették, hogy valóban kapnak jutalmat, ha megosztják a posztot, mivel kora délutánra már több, mint 300 ember osztotta meg a bejegyzést.
A brit lánc sajtóosztálya a 24.hu megkeresésére délután négykor azt írta, ők is csak pár perccel korábban szereztek tudomást a profilról, amit valóban nem a Tesco üzemeltet. A szükséges lépéseket megtették. Azt is írták, hogy valós FB-oldalukon felhívják a vásárlók figyelmét arra, ne dőljenek be a kamu profilon közzé tett felhívásnak.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








