A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Ahogy az országban halad az oltási kampány, fokozatos nyitásra készülhetnek a kereskedők és a szolgáltatók, köztük olyanok is, akik akár hónapok óta tartanak zárva. Amikor egy üzlet vagy szolgáltató zárva tart, nem kapcsolja be a POS terminálját, ami a nyitáskor komoly fennakadásokat okozhat majd a kártyaelfogadásban. Ez azért is kiemelt probléma, mert 2021 január 1. óta kötelező elektronikus fizetést biztosítani minden olyan kereskedelmi vagy szolgáltató egységben, ahol online pénztárgép található.
„Mint sok elektronikus eszköz, a POS terminálok is folyamatos üzemre és használatra vannak kitalálva, ezért, ha mondjuk hónapok óta nem üzemeltek, és bizonyos típusok nem voltak feltöltve, több különböző probléma is felmerülhet a működésükben. Még normál használat mellett is történhet meghibásodás, de a mostani helyzettel ellentétben, azt azonnal észreveszi a felhasználó. Azt javasoljuk, hogy a nyitás előtt néhány nappal minden kereskedő és szolgáltató kapcsolja be, és ellenőrizze le termináljának működését, mert előfordulhat, hogy bizonyos frissítéseket el kell végeznie a készüléknek, akár távoli hozzáférésen keresztül” – mondta el Bakonyi András, a piacvezető Ingenico Magyarországért felelős értékesítési igazgatója.
Egy másik potenciális probléma lehet a korosabb, sokáig nem használt terminálok esetében az akkumulátor, amelynek szintén nem tesz jót, ha hosszú ideig nem töltik fel.
Fontos, hogy a szoftveres frissítések mellett a felhasználók ügyeljenek a terminálok fizikai szervizigényére is – kiemelt tekintettel a hőnyomtatóra és az akkumulátorra. Amennyiben egy hirtelen nyitás miatt egyszerre több ezer darab terminál érkezik a szervizekbe, úgy előfordulhat, hogy feltorlódnak a javítások, amit az előző hullámok során a nemzetközi tapasztalatok is alátámasztanak
– tette hozzá a szakember. „Mi az Ingenico-nál természetesen mindent megteszünk majd annak érdekében, hogy termináljaink folyamatos üzemét biztosítsuk, de ehhez elengedhetetlen a felhasználói odafigyelés is” - mondta.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








